Islámofóbie?
via DhimmiWatch
Slovo “islámofóbie” musí být vystaveno zkoumání a jeho uživatelé neustále dotazováni, jak přesně ho definují. Kvůli používání tohoto slova, jehož jasným účelem je umlčovat kritiky, by měli být zahnáni do defenzívy.
Takže se jich zeptejme, kterou z následujících kritik islámu považují za islámofóbii:
1) Mohamed je vzorem člověka pro všechny časy. Mohamed si vzal Aishu, když jí bylo šest, a měl s ní pohlavní styk, když jí bylo devět. Považuji za děsivé, že muslimové pokládají tento akt za čin člověka, který je v každém ohledu vzorem, který by měl být napodobován. Obzvláště jsem zhrozen tím, že prvním činem Ajatoláha Chomejního, velmi ortodoxního a vzdělaného teologa, bylo snížení legálního věku pro vstup dívek v Íránu do manželství na devět let - protože, pochopitelně, to bylo Aishino stáří v okamžiku, kdy s ní měl Mohamed sexuální poměr.
2) Shledávám hrozivým, že islám prosazuje určitý druh totální regulace pro celý vesmír, takže jeho stoupenci se musí neustále ptát, zda, například, mohou nosit vlasy upravené určitým způsobem, pěstovat si vousy určitým způsobem, nebo přát nevěřícím šťastné Vánoce (rozhodně ne!).
3) Shledávám hrozivou nábožensky schválenou doktrínu taqiyya - doktrínu, která má původ v Koránu samotném (3:28 a 16:106)
4) Shledám hrozivými mnoho činů, které Mohamed spáchal, včetně masakru kmene Banu Qurayza, jím nařízené vraždy těch, které považoval za oponenty, dokonce i starého muže, ženy nebo kohokoliv, o kom si myslel, že se mu třeba i jen posmíval.
5) Shledávám hrozivou nenávist vyjadřovanou Koránem, hadísy a sírou vůči nevěřícím - všem nevěřícím.
6) Hnusí se mi historické uvalování daně (jizya) na nevěřící, požadavek, aby nosili šaty, které je identifikují, to, že jim nebylo umožněno stavět nebo opravovat svatostánky bez povolení muslimských autorit, že v museli jezdit na oslech bokem a v přítomnosti muslimů sesednout, že v právních sporech neměli žádného zastání, protože si před zákonem nebyli s muslimy rovni - a stovky dalších věcí, které měly zajistit jejich trvalé, jak říkají kanonické texty, ponížení. Praktiky minulosti, říkáte? Nebo praktiky, které stále mohou být v mnoha případech zaznamenány v bídném zacházení s nemuslimy v celém muslimském světě, od špatného zacházení s Kopty, Asyrci, Chaldejskými, Maronity, Arménci, Židy, Hinduisty, Buddhisty, až k převlečené dani jizya systému bumpitura v Malajzii.
7) Shledávám masovou vraždu 60-70 miliónů Indů během 250 let Mughalské vlády, a destrukci desítek tisíců artefaktů a hinduistických a buddhistických chrámů, z nichž některé jsou uvedené v dvou svazcích editovaných Sita Ram Goelem a dalšími, hrozivou.
Shledávám 1300 letou historii pronásledování Zoroastriánů, která podle Mary Boyce, expertky na Zoroastrianismus, pokračuje do dnešních dnů, a vedla k redukci stoupenců tohoto náboženství na pouhých 150 000, za odsouzeníhodnou. Její práce obsahuje pikantní detaily, včetně úmyslného mučení a zabíjení psů (kteří jsou Zoroastrianismem ctěni) dokonce i malými muslimskými dětmi, které jsou k tomuto jednání vychovánány.
9) Zjišťuji, že chybí záznamy o intelektuálních úspěších muslimů, a připisuji to selhání v podpoře svobodnému a skeptickému bádání, které je nutné pro, mimo jiné věci, vytvoření moderní vědy. Shledávám přesvědčujícím argument, že v nemuslimských zemích docházelo k určité intelektuální aktivitě po několik století po jejich dobytí, dokud křesťané a židé (na Středním východě) měli stále významný a plodný vliv, a že poté, co byli potlačeni, tato aktivita ustala.
10) Odsuzuji zákaz zobrazování živých bytostí v sochařství a malířství. Odsuzuji hrozivý vandalismus a ničení křesťanských, židovských, zoroastriánských, hinduistických a buddhistických míst, od tisíců chrámů až po nedávné zničení Buddhů v Bamiyanu v Afghánistánu, předislámských archeologických nalezišť zničených po celém Íráku. I v samotné Evropě se kostely a veřejné sochy staly objekty útoků a destrukce.
11) Odsuzuji tu část muslimského práva, která činí všechny smlouvy mezi nevěřícími a muslimy z pohledu nevěřících bezcennými, ačkoliv z pohledu muslimů mají velkou cenu, protože oni podepisují pouze to, čemu říkají “hudna”, smlouvu o příměří spíše než skutečnou smlouvu o míru - a protože musí vést válku proti nevěřícím, nebo proti nim vést džihád jinými způsoby, podle modelu smlouvy z al-Hudaibiyya, žádný nevěřící stát nebo osoba nemůže nikdy smlouvě s muslimy věřit.
12) Odsuzují proslov bývalého Malajzijského premiéra Mahathira Mohammada, který před několika lety sklidil takový potlesk, ve kterém volal po “rozvoji” nikoliv lidského potenciálu, nikoliv umění a vědy, ale v zásadě zbraňových technologií, a po spojení a povzbuzení muslimské “intelektuální síly” za jediným účelem poražení nevěřících, jak čtení celého proslovu činí zcela jasným. Chcete, abych jí přečetl před publikem?
13) Odsuzuji skutečnost, že muslimové jsou učeni myšlence, a mnoho z nich si ji bere k srdci, že by měli nabízet svou loajalitu pouze muslimům, muslimské obci, a nikdy nevěřícím osobám nebo nevěřícím národním státům, kterým dali slib věrnosti - takový slib evidentně musí být křivou přísahou, protože taková loajalita není možná. Mýlím se? Ukažte mi, čemu přesně jsem na islámu neporozumněl.
14) Odsuzuji křik radosti na akty terorismu, potěšení předváděné radostnými a oslavujícími davy v Káhiře, Ramaláhu, Chartůmu, Bejrůtu, Damašku, Baghdádu a samozřejmě po celé Saudské Arábii, když dorazily zprávy o útoku na New York - a pokud si přejete, můžu dodat zprávy z těchto hlavních měst, které ukazují, že k tomu došlo. Připisuji nadšená prohlášení o tom, že si to nevěřící zasloužili, tomu, že islám vidí svět jako válku mezi věřícími a nevěřícími.
15) Z toho důvodu odsuzuji šílené rozdělení světa na Dar al-Islam (svět islámu) a dar al-Harb (svět války), a požadavek na nekompromisní nepřátelství mezi těmito až do konečného triumfu prvního, a trvalé podrobení a začlenění druhého.
16) Odsuzuji sexuální nerovnost a špatné zacházení s ženami, o kterém můžu prokázat, že má jasný základ v kanonických islámských textech, a není jednoduše, jak tvrdí Ebadi a další pseudoreformátoři, “kulturní” záležitostí.
17) Odsuzuji skutečnost, že nevěřící se cítí, oprávněně, ohroženi takřka v každé muslimské zemi, ale muslimové se naproti tomu chovají k zemím nevěřících a jejich obyvatelům s pohrdáním, arogancí a nekonečnými požadavky na přizpůsobení se tomu, co muslimové požadují - ať už jde o odstraňování křížů, změnu světských zákonů ve Francii, nebo požadavky na rozšíření zákonů o “činech z nenávisti” v Británii, aby zabránili jakékoliv vážné a střízlivé kritice islámu.
18) Odsuzuji důraz kladený na kolektiv a nenávist k individuální automii. Obzvláště věřím, že někdo, kdo se do islámu narodil, má plné právo islám opustit, pokud si tak zvolí - a že by neměl být potrestán, tím méně potrestán smrtí, jak se tak často děje.
19) Shledávám záznamy muslimského politického despotismu takřka kompletními - s výjimkou těch muslimských zemí a režimů, které, jako to udělal Ataturk, zavedly opatření k omezení a svázání islámu.
20) Odsuzuji skutečnost, že ačkoliv muslimové mluví o islámu jako o “univerzálním” náboženství, ve skutečnosti bylo prostředkem arabského imperialismu, v některých případech dovedlo dobyté a islámizované do zapomenutí, nebo k netečnosti či dokonce k násilí vůči vlastní předislámské historii. Požadavek na to, že Korán musí být čten v arabštině (první věc, kterou Ataturk udělal, bylo vydání tureckého Koránu a tafsitu, neboli komentářů), a víra mnoha muslimů, že ideální společnost může být odvozena ze Sunny Arábie 7. století, a že jejich společnosti za moc nestojí, je imperialismem, který útočí na kulturu a historii a je nejhorším a takřka kompletním druhem imperialismu.
21) Odsuzuji útoky na exmuslimy, kteří často musí žít ve strachu. Odsuzuji útoky na Theo van Gogha a další, a absenci vážné debaty o podstatě islámu a jeho reformě - s výjimkou použití takové diskuse k dalšímu balamutění a rozptylování nevěřících, kteří se začínají o celou záležitost zajímat.
22) Odsuzuji prázdnotu “citačních” argumentů vůči křesťanům a židům, založených na lstivé citaci pasáží - například Levitiku - které byly po 2000 let zcela ignorovány a nepoužívány, a odsuzuji přepisování historie takovým způsobem, že muslimský profesor může říct americkým univerzitním studentům, že “Ku Klux Klan ukřižovával (!) černé Američany, zatímco všichni stáli okolo kříže a zpívali křesťanské hymny (!)”.
23) Odsuzuji falešná ujištění, že “všichni sdílíme stejnou Abrahámovu víru” a “patříme ke třem monoteistickým náboženstvím”, když, podle mého názoru, křesťané a židé se toho mohou mnohem méně obávat od polyteistických hinduistů, a nakonec toho skutečně zásadního s nimi mají mnohem více společného než s islámem.
24) Odsuzuji skutečnost, že islám je založen na myšlence dobytí světa, nikoliv na přizpůsobivosti, a že jeho stoupenci nevěří v západní pluralismus s výjimkou případů, kdy může být použit jako dočasně nejužitečnější nástroj k ochraně pozice islámu, dokud se jeho stoupenci pevně ve společnosti nezavedou.
25) Odsuzuji pohled, že v islámu nejde při praxi Dawa, neboli volání k islámu, o záchranu individuální duše, ale o to, co nejvíce ze všeho připomíná zápis do islámské armády. Není třeba si přečíst poznámky vytištěné drobným písmem; není třeba znát islámskou věrouku; není třeba číst nebo vědět, co je napsáno v síře a hadísech a ještě méně v Koránu; je třeba odrecitovat jedinou větu. To neukazuje hluboký zájem o podstatu konverze (tedy vlastně “reverze”).
26) Odsuzuji sentiment, že “islám by měl dominovat, a nemělo by mu být dominováno”. Odsuzuji Mohamedův pohled “válka je klam”. Odsuzuji to, co se stalo během 1350 let na území, které bylo zaplněno křesťany, židy, zoroastriány, hinduisty a buddhisty, a které je dnes takřka monotóně muslimské. Nemyslím si, že islám vítá jakoukoliv rozmanitost, pokud by měla znamenat rovnost pro nevěřící.
27) Odsuzuji skutečnost, že otroctví je v islámu povoleno, že je diskutováno v Koránu, a že v Arábii bylo potlačeno až v 19. století pouze díky vlivu Britské námořní síly v Zálivu; že v Saudské Arábii bylo formálně zrušeno až v roce 1962; že stále existuje v Mali, Sůdánu a dokonce v Mauretánii; že může existovat v arabském vnitrozemí. Zacházení s thajskými, filipínskými, indickými a dalšími domácími pomocníky v arabských domácnostech se rovná otroctví a není náhodou, že nikdy nebyl žádný muslimský William Wilberforce.
Tak bych mohl pokračovat, a jsem připraven citovat z historie a kanonických textů. A stejně tak stovky tisíců nevěřících, kteří se seznámili s islámem, nebo ve svých vlastních zemích s muslimskou populací, která učinila jejich životy méně příjemnými a více nebezpečnými a drahými, než by byly bez ní.
Pokud toto je “islámofóbie” - ukažte mi, co přesně je na ní iracionálního (t.j. nezaloženého na faktech, pozorovatelném chování, nebo studiu islámu). Ukažte mi, proč jde o “iracionální” odpor, nebo dokonce nenávist, k islámu. Pokud to nemůžete prokázat, pak byste toto slovo raději neměli používat. Ale pokud ho použijete, připravte si pro posluchače dostatek citátů z Koránu, hadísů a síry, aby mohli soudit sami za sebe, bez “vedení” omouvačů islámu, ať už muslimských nebo ne.







January 29th, 2006 v 0:41
super!
February 14th, 2006 v 11:00
Nic naplat, je to horší, než jsem si myslel, díky autorovi začínám mít jasno, jak se k této problematice stavět.
February 18th, 2006 v 17:02
Tak jako nemohu brát vážně a přijmout za své konání podle spisků jakýchsi evangelistů, kteří popsali život, činy a odkaz Žida jménem Ješua až řadu desetiletí po popisovaných událostech, tak stejně tak nepochopím, jak může někdo konat podle spisu, který sepsal, nebo pravděpodobněji nechal sepsat, nějaký pouštní negramota před 13 sty lety. Svět se od té doby změnil - a doufám ještě změní.
March 13th, 2006 v 13:59
Je úžasné vidět vlastní pocity zformulované do textu někým jiným. Děkuji.
March 15th, 2006 v 20:36
Roberte souhlasím s Tebou a v poslední době dost přemýšlím o tom, komu to vlastně vyhovuje, že neustále ustupujeme takovým idiotům v muslimském světě, u nás nepřizpůsobivým cikánům, a připravujeme tak svůj zánik. Myslím, že je třeba vyhlásit válku těmto idiotům a vyhladit je pro budoucnost našich dětí.
April 5th, 2006 v 17:31
Myslim, ze celkove podavana fakta o teroristech jsou rekneme velice nepresna. Malokdo treba vi, ze pred utokem na dvojcata, kde zemrelo 3000 lidi, padlo v Iraku asi tak 70 000 obeti (rukama americkych vojaku). Nerikam, ze souhlasim s islamem nebo ze podporuji terorismus, jenom podotykam, ze vetsina nevi celou pravdu, a proto by nemela islam odsuzovat.
April 20th, 2006 v 18:25
Alice - prosim,
1) kde jsou zdroje Tvých prekvapivych informaci?
2) mluvis o civilnich obetech?
3) o obetech nijak nesouvisejicich s irackou agresi (napriklad do Kuvajtu)?
June 17th, 2006 v 7:58
12. září 1683 dvě hodiny před východem Slunce nechal král Jan III. Sobieski sloužit u Vídně polní mši svatou, pak zavelel k boji a rozhodl společně se svými německými spojenci i o našem osudu. “Přišli jsme, viděli jsme a Bůh zvítězil,” uklonil se později papeži, když mu předával zelenou korouhev mohamedánů; Peršané Poláka od té doby zvali El Ghazi.
Právě dnes uplývá 310 let od chvíle, kdy se velký polský král vrátil do Domu Otce. Na nebeské klenbě nám ho po celý náš život bude připomínat Scutum Sobiescianum - http://www.ianridpath.com/startales/image/scutum.JPG - a proto si myslím, že fóbie opravdu není to, čím bychom se měli trápit. Jeden z nás už se ubránit dokázal.
Tom.
June 26th, 2006 v 3:04
Je smutné vidět tento výplod rádoby jiným nadřazeného jedince, jež se opájí vlastní hloupostí skrze zahleděnost do sebe sama, jak je pyšný na svou kulturu na níž je tak hrdý, a nevidí to co zanechala za sebou. Jak přehlíží hromady mrtvol puvodních obyvatel Ameriky, které za sebou zanechali ti skvělí šiřitelé civilizace, potoky krve jež plnily řeky Indie, Afriky, Austrálie. Jak nevidí požáry stovek židovských vesnic po celé Evropě. Nejdříve je správné zpytovat vlastní svědomí a pak sahat do něj jiným.
Abd
Jo, a jsem rozený Čech, to kdyby jste mi chtěli nadávat do přistěhovalců a podobných nechtěných…
June 26th, 2006 v 8:46
Je smutné vidět tento výplod rádoby jiným morálně nadřazeného jedince, který se opájí vlastním hnusem ke svojí kultuře a nevidí, že jde o jedno z mála míst na světě, na kterém se nechá žít svobodným životem.
Vítejte v současnosti. Nejsem zodpovědný za činy svých předků a necítím žádnou potřebu se za ně omlouvat. Na poukazování na současné zločiny islámu nevidím nic špatného, právě naopak. Stejně tak na obraně naší civilizace, která nám poskytuje svobodu a možnost žít normálním životem - něco, co v islámských zemích neexistuje a co by islamizace Evropy zničila, jako se to islámu podařilo kdekoliv, kam přišel.
July 20th, 2006 v 15:54
Nemá autor nějaké sexuální problémy?
August 19th, 2006 v 19:29
Každý, kdo by tvrdil, že Islám není mírumilovné náboženství, nechť je okamžitě podřezán.
September 29th, 2006 v 12:54
Je mi z vašich názorů na blití.S tímhle smýšlením se daleko nedostanete,co jste četli o islámu?Nic!Zhola nic!A jen kritizujete.
Jste mimo.Allah Vás potrestá.Nic se na světě neděje jen tak bez jakéhokoliv přičinění.Jste sami prohnilí a zatracení.
Buď Vám osud milostivý a vašim dětem taktéž.
October 2nd, 2006 v 16:15
Patrik, ak nesúhlasíš z článkom, vyvráť aspoň jedno tvrdenie a ak ho ustojíš, uisťujem ťa, že sa nám uľaví (teda, že islam predsa len nie je návrat pred stredovek v myslení a konaní). Ak by si ustál vo všetkých bodoch, tak by padli aj všetky obavy z islamu
December 24th, 2006 v 10:27
Bytostně nesnáším:
- palbu do vlastních řad
- pseudohumanitu
- sebemrskačské plácání
- intelektuální žvásty
- otevírání starých hrobů (exhumace) a vyvádění na světlo Boží různých démonů minulosti prováděných iniciací “blbosti obalené arogancí
nechme ležet v klidu a míru mrtvé své minulosti, jak naší předkové tak i my ještě pykáme za toto zlo, nikdo nemá právo nás “trastat” za naší minulust my za ni tak, jako tak neseme potažmu důsledky, a žádný ” samozvaný filosof a pomatený revanšista ” nemá právo nás stavět do role fasckovacího panáka
Bytostně nesnáším
December 24th, 2006 v 11:19
dodatek k to mu co nesnáším:
citivé vydírání parazitů - upírů sajícich krev naší společnost. Křivdy byly k každém společenském systému, stím se vyvýjela naše civilizace.
Proč o tom mluvím?Je to totiž o tom:
- Proč bych měl souhlasit s vymíváním mozků evropanů?
- Proč bych měl svěsit hlavu a nechat ponižovat lidskou důstojnost, evropské společenské+sociální +duchovní hodnoty?
- Proč bych měl tolerovat barbarské chování “novodových nadlidí”
- Pro bych neměl vyslovovat kdokoliv své názory na asociální chování nepřátelů civilizace
- Proč by neměl kdokoli veřejně vystupovat proti “ŘÍŠI ZLA?”
- Proč by neměl kdekdo podporovat společenské zřízení toho to státu?
- Proč by neměl jakýkoliv evropan hájit průběch krystalizace evropských hodnot?
- Proč by neměl kterýkoliv člověk hájit způsob svobodný života?
- Proč by neměl ten, kdo si to uvědomuje zamezit oblbování kohokoliv ze svých spoluobčanů?
- Proč by neměl každý občan zabrabňovat nátlaku na “jedince hledajíci teprve způsob v členění do reálnoho života a své misto ve
společnosti” , mám snad takovoho spoluobčana položit na oltář psoudo kultuře chorobného islámu co bytostně udusí jakýkoliv rozdílný názor, jakékoliv rozdílné zřízení?
- Proč by neměl jakýkoliv evropan chránit děti, mládež, dospělé a i společenské zřízení, které je podrobeno ideologickému útoku barbarů?
- Proč si evropan má sednout naprdel jen proto, že odněkud příjde roztahovačný+nepřízpůsobivý+parazit+řvoucí po využití nezasloužených výhodách evropského společenského zřízení (sociální sít, kulturní vstřínost, svoboda slova, náboženská svoboda, presumce neviny, atd..) a by jej vzápětí (parcht jeden nevděčný) využil pro své džáhádistické cíle. Jim nejde včlenit se do společnost a žít jako nomální člověk. Je to pouze pátá kolona, plíživý konec naší řeckožidovské civilizace stmelé staletími. Tečka
January 3rd, 2007 v 2:33
Jsem hrdy na to že jsem Čech
nerozlišuji lidi podle víry, ale podle jejich činů, a podle toho jak se chovají k ostatním lidem. Ale zároveň uznávám princip domova, a zvyklostí chování se na návštěvě. Nikdy bych si nedovolil přijít k někomu na návštěvu a kázat mu jakou barvu má mít na stěnách a že určitě nesmí jíst vepřové se zelím a knedlíkem. Zkrátka, budu se chovat slušně a s pokorou až navštívím nějakou muslimskou krajinu a budu s obdivem pozorovat hodnoty jejich předků, zároveň je prosím, aby oni obdivovali a respektovali mé knedlíky se zelím a s knedlíkem.
Díky.
January 30th, 2007 v 16:43
1. vubec me nezajima americka valka proti terroru
2. evropa je zaslepena a priposrana, nemocna z holokaustu a tak se vsichni snazi byt desne poltiticky, nabozensky a rasove korektni ale ono to proste se vsema nejde
na hruby pytel hruba zaplata
co vic rict ? ehm snad jen ze dneska se tohle stare ceske prislova da pokladat u pesudohumanistu a vsech moznych pitomecku co se snazi ochranovat secko co je kope do prdele za desne rasiticke
a co at si rikaji co chteji klidne budu radsi rasista a xenofob nez podporovat tuhle humanisticko-idiotickou partu s levicackymi tendencemi
jine kultury mi v evrope ani tak nevadi, npr asiati ani nepamatuju kdy s nima byl naposled nejaky problem
a to plati i o jinych kulturach ale arabove…. spatny spatny
zavedl bych kolektivni vinu to by hodne vyresilo, problem je ze se to vsichni snazi prirovnavat k “zidovskemu problemu” ale je to nebe a dudy na zidy se tenkrat vina svalovala ale arabasove sou dneska od vseho ociceny
nepokoje v parizi to jen dokazujou
normale by kazda zeme vyhnala armadu do ulic a rozputala jatka
ale to by nebylo politicky korektni ze
March 13th, 2007 v 23:03
Nejsem rasista , ani nic podobného . Každý národ je nějaký . Máme své mouchy všichni , černí, bílý , žlutý , fialový , červený , modrý ? je to fuk. Ale tady nejde o barvu pleti , my máme pověst zlodějů a oni mlátí ženy a zabíjí ,kradou děti, páchají atentáty apod. A u nás snad není domácí násilí ? Neberou nám děti i jiní, Američané atd ? Každá země má svou kulturu a ta se předává, tomu těžko zabráníme ,ale je fakt , že máme spoustu vlastních problémů a mícháme se do cizích. Tady je spousta lidí ateistů , neví o náboženství nic a kritizují , ale podle mě nejen Islám , ale i Křesťanství a vůbec všechna náboženství jsou hrozně silně postavena na tom ,co řekl člověk a ne Alláh ! ( jsem věřící , věřím v koho chci a vyznávám ho jak chci , ale vím ,že existuje a na to nepotřebuju žádné náboženství , aby mi to potvrdilo , a krom toho, Boha nazýváme každý jinak ) Každé náboženství má zákony , ale řekněte, jak to , že když jsou tak špatná , mají takový úspěch ? třeba Islám , nejmladší a druhé nejrozšířenější náboženství , tak mi povězte , kolik lidí ještě bude muset zemřít kvůli žvástům nějakých lidí ? Taky bych mohla prohlásit , že jsem mluvila s Bohem a mám od něj svaté písmo , a věříte mi snad někdo ? ( Jinak , Bůh nám neslibuje , že nedopustí na Zemi neštěstí, slibuje ale , že bude s námi až to přijde. A to je pro mě důležité . Mír se všemi - netoužím po válce . )
March 14th, 2007 v 8:38
milá zlatá Neila, ročne konvertuje z islamu na kresťanstvo 6 000 000 (slovami 6 miliónov) moslimov… - tieto údaje sú z Al-Džazíry… takže nie je to žiadna kresťanská agitka.
ročne konvertuje z islamu na kresťanstvo iba v Rusku 2,5 milióna moslimov…v samotnom Beslane sú už
moslimovia menšinou…
a chabá 1,5 % menšina v USA je udržiavaná jedine masívnou imigráciou…- vďaka slobode je apostáza priamo masová.
a chváliť sa rastom? ešte tak populačným, ale aj tak majú čo doháňať voči králikom….
králik sa dokáže množiť ďaleko rýchlejšie ako priemerný moslim….
Takže, ešte raz najrýchlejšie rastúce náboženstvá..
Falung Gong
Kresťanstvo
A potom, možno islam….
takže množstevný argument nefunguje.
a druhá vec, načo sa mám modliť ku krvilačnému mesačnému démonovi menom Alah?
keď už vôbec hovoríme o modlení…
páči sa mi jeden citát - Keď moslimovia nenasledujú svoje náboženstvo, sú svätí. Kresťania nie sú svätí, keď nenasledujú svoje náboženstvo. Ali Sina.
Pozdrav
Esmé
March 14th, 2007 v 9:19
2Robert: jistě máš plné právo nepřijmout za své konání podle spisků jakýchsi evangelistů, tudíž nekrást, nazabíjet, nelhat, nemilovat atd. Pro mne však tento odkaz Žida jménem Ješua zůstane posvátným a doufám, že lidstvu též. Pokud by měla zvítězit myšlenka velikého Pedofila, zabij, ukradni, zalži, obsoulož vše od devíti let nahoru, tak v takovém světě nechci žít. Obávám se, že lidé jako ty jsou nevědomými pomocníky toho pouštního negramota.