Omarova smlouva
Obhájci islámu často malují soužití islámu s dalšími náboženstvími, především s křesťanstvím a judaismem, v růžových barvách, nebo o něm mluví pouze všeobecně a povrchně. Pokud je poukázáno na pronásledování křesťanů a dalších nevěřících v současných muslimských zemích, argumentem často bývá, že “moderní” muslimské země se neřídí islámem takovým, jakým byl v době, kdy byl skutečně dodržován, tedy v době Mohameda a “čtyř oprávněně vedených kalífů”, Mohamedových následovníků. Podívejme se nyní, jakou smlouvu s nevěřícími ozavřel jeden z nich, kalífa Omar.
1) My (dhimmi - nevěřící podřízení, žijící pod “ochranou” islámského státu) nebudeme stavět, v našich městech nebo v jejich sousedstvích:
- nové kláštery
- kostely
- konventy
- mnišské cely
2) ani nebudeme opravovat, ve dne ani v noci, ty z těch, které se budou rozpadat
3) nebo jsou umístěny ve čtvrtích muslimů
4) Nebudeme poskytovat přístřeší špehům v kostelech nebo našich obydlích
5) ani je skrývat před muslimy. Nebudeme učit Korán naše děti
6) Nebudeme praktikovat naše náboženství veřejně
7) ani k němu níkoho konvertovat
Nebudeme nikomu našeho druhu bránit ke vstupu do islámu, pokud si to bude přát
9) Budeme prokazovat respekt muslimům, a
10) povstaneme z našich míst, pokud si budou přát sednout
11) Nebudeme se snažit připomínat muslimy napodobováním žádného z jejich oděvů, pokrývek hlavy, turbanu, obuvi, nebo účesu
12) Nebudeme mluvit jako oni
13) ani přijímat jejich vznešená jména
14) Nebudeme používat sedla
15) ani se nebudeme opásávat mečem ani nosit žádnou jinou zbraň
16) Nebudeme vyřezávat arabské nápisy na naše sedadla
17) Nebudeme prodávat kvašené nápoje
18) Nebudeme ukazovat naše kříže ani naše knihy na cestách ani trzích muslimů
19) Budeme používat zvony v našich kostelích jen velmi tiše
20) Nebudeme mluvit hlasitě při bohoslužbách nebo v přítomnosti muslima
21) ani nebudeme mluvit hlasitě při vyprovázení mrtvého
22) Nebudeme používat světla na žádné cestě muslimů nebo na jejich trzích
23) Nebudeme pohřbívat naše mrtvé blízko muslimů
24) Nebudeme si brát otroka, který byl přidělen muslimům
25) Nebudeme stavět domy vyšší než domy muslimů
Jak jsme říkali, takřka dokonalá idyla. Občas to bývalo i horší. A samozřejmě smlouva o “ochraně” platila pouze do doby, kdy ji nevěřící porušili, ať už skutečně, nebo jen domněle.
Islám o sobě tvrdí, že je náboženstvím míru. V určitém smyslu to tak doopravdy je. Až se všichni podřídí vůli Aláha, ať už jako muslimové, nebo jako “chránění” nevěřící, zavládne mír. Pokud tomu tak chcete říkat.







March 29th, 2006 v 6:46
Konečně jsem pochopil 11.9.
Bod 25 to zcela jasně vysvětluje. To by se vám líbilo machometáni, ale nasrat.
March 29th, 2006 v 11:46
Islámský imperialismus a islámský rasismus se musí stát běžně diskutovaným tématem v médiích. Největší holokaust se odehrál v Indii a trval přes tisíc let. Pro Indy to musel být šok, válkou se totiž tradičně zabývala jen jedna kasta kšatrijů - králů a bojovníků. Válčení se tedy vůbec nedotýkalo běžného “civilního” obyvatelstva, to se klidně věnovalo svému zaměstnání. Muslimské prameny masakry líčí zcela nepokrytě, vše se odehrávalo podle jejich perverzní víry a bylo to tedy “chvályhodné”. Muslimové zcela vyhubili buddhisty a jejich pokročilé školství otevřené všem vírám zaniklo. Muslimové kvůli své zmatené brožuře zničili většinu chrámů v severní Indii (řádově 10 000) a běžně odváděli obyvatelstvo do otroctví.
Takzvané arabské číslice jasou indického původu, pročež je píší zleva doprava. Nulu vynalezli Indové.
Zločiny islámu je třeba stručně shrnout do jedné publikace a požadovat od každého muslima vyjádření.
V mešitách by se měli povinně zabývat svými zločiny v státem schválených učebních osnovách za asistence státem schválených a vyučených imámů. Totéž ve školách. Nesplnění požadavku by následoval zákaz činnosti či uzavření mešity. Glorifikace islámských gulagů je odporným zločinem - výzvou k opakování těchto zločinů. Dalším krokem by mohla být právní expertíza koránu a hadíthů,
z níž vyplyne, že se jedná o hnutí na potlačení občanských svobod a práv. Očekávám, že se něco takového dostane časem do Štrásburku před soud. Západ učinil stejnou chybu jako v případě bolševiků: množství stbáků a bolševiků se dostala na Západ, kde kontrolovali o infiltrovali veškerá emigrantská hnutí za svobodu. Stejně tak chtějí nyní kontrolovatí v první řadě muslimové své lidí, kteří odešli na Západ za svobodou a pro které je islám méně než vánoční stromeček. Mešity jsou ilegální ambasády despotických režimů navádějících k zničení demokracie jménem obskurního pouštního paboha. Muslimové vnímají mešity běžně jako symboly dobytého území. Z toho vyplývají nejnovější úvahy o překvalifikování (v západních metropolích-zemích) termínu dar al-harb (dům války) na dar al-dawá (misijní) či dar aš-šaháda (svědectví, souvisí i s nechutným termínem šahíd, svědek, mučedník, po našem - masový vrah zahynuvší v akci).
March 29th, 2006 v 18:59
si dovolim jen dodat toto: kdyz uz nazyvame veci pravymi jmeny, je treba pouzit i termin “islamofasismus”. Stycne body mezi fasismem a islamem jsou jasne na prvni pohled, jeho nebezpecnost je jeste vyssi nez u fasismu ve 30. a 40. letech minuleho stoleti (soucasna statni ideologie mnoha zemi, pres miliardu souvercu, agresivnost a nasilnost atp.). Rasova nenavist je zamenena nabozenskou, vira v dobyti sveta (celosvetova umma), prevraceni ostatnich na “spravnou viru”, “cistota” muslimu a “necistota” kafiru jsou dalsimi charakteristikami teto nadrazene a zvracene ideologie; absurdni predsudky nabozenske temer presne koresponduji absurditam rasovym u fasistu/nacistu v Nemecku 30. let. Takze divejme se do minulosti a mejme jasno: islam JE hnutim smerujicim k potlaceni obcanskych svobod a prav a MEL by jako takovy byt kriminalizovan ve spolecnostech, ktere si rikaji demokraticke. Pokud se tak nestane, Allah akbar nas opatruj!
March 29th, 2006 v 19:47
Jasná náboženská segregace. Pohrdání lidstvím , jako takovým. Nadřazenost rasy(náboženství).Otevřený nacismus s fašizujícími prvky. Připomíná mi to hitlerovou nacistickou třetí říši, anebo myšlenka:komunismus na celém světě. Kolik lidských životů stály v minulosti takové podobné bludy.A svět vždycky ztratil milióny nevinných lidí při zpacifikování takovýchto hnusů. Ale je až s podivem, kolik se najde přízivců, těchto ideologií.Ve státech kde po staletí tato ideologie přežívá, má většina populace již vymyté mozky. Ale u jiných? Je to z důvodů jejich “přežranosti”, anebo duševní nerovnováhy a tuposti. Slušní lidé držme při spobě a braňme se před takovými stupiditami!
March 29th, 2006 v 22:09
Na začátek sedmého století to je dle mého docela dobrá, rozumná a nevídaně umírněná smlouva. Když člověk rozumí tomu, co v islámu znamená umma, není se čemu divit a nad čím se pohoršovat.
March 29th, 2006 v 23:20
Islam neni zločinny.Zločincami jsou zrudy islam tolerujici.
March 30th, 2006 v 7:33
Viktore i na začátek sedmého století to je neobyčejné svinstvo. V té době už mělo lidstvo mnoho jiných a mnohem lidštějších myšlenek, jen kdyby se jimi skutečně řídilo. Islám se mohl hodit pouze jako ospravedlnění zločinů, které se jeho jménem páchali. Žádné jiné náboženství toto ospravedlnění neposkytuje. Islám je zrůdná myšlenka, která laská a odměňuje ty, kteří jej vyznávají a tvrdě trestá ty kteří se mu vzpouzí, nebo nedejbože jej opouštějí.Islám není reformovatelný, na rozdíl od křesťanství. Jeho základní myšlenky jsou neslučitelné s lidstvím, to co by bylo poté, by nebyl islám. Protože i žena i pes, nebo prase jsou tvory božímy a jako k takovým se k nim musím chovat. Zde má lidstvo ještě co dohánět. Jsme zde na malinké kouličce v hlubokém vesmíru a děláme maximum proto, abychom zde již zakrátko nebyli.
March 30th, 2006 v 16:05
Honzo, preformuloval bych tvoji posledni vetu takto: delejme, aby tu islam zakratko nebyl. Zrudne myslenky prichazeji a odchazeji; tato uchylka trva jiz prilis dlouho a jeji konec neni v dohledu (na rozdil od fasismu). A souhlas s tvym nazorem o nereformovatelnosti - islam by se musel vzdat Koran a Hadithu, coz jaksi nelze. Jinak - je zajimave, jak jsou lide na Strednim vychode srdecni a pratelsti - navzdory islamu; nepoznal jsem lepsi, kamaradstejsi a “lidsky” kvalitnejsi kolegy v praci i po ni, a mel jsem dlouhodobou moznost tam zit. Ovsem diskuse o nabozenstvi byly vzdy vicemene tabu … Vzdycky mne napadalo: jaci byste, panove, teprve byli, kdyby tu islam nebyl …
March 31st, 2006 v 7:19
Luboši, dík, já tu svou větu myslel trochu globálněji, ale jinak s tebou souhlasím. Nemám vůbec nic proti lidem jako takovým, jsou mezi nimi lidé dobří a zlí. Také mě zaráži ten rozdíl mezi muslimem člověkem a muslimem věřícím. Islám odlidšťuje a to je jeho základní chyba.
April 6th, 2006 v 16:19
Mne cely tenhle server prijde postaveny na hlavu..uz jen ta domena, pravda o islamu ve mne vzbuzuje predsudky, jak vidim tak opravnene. NU ze, zacneme tim ze Islam jako jediny poskytuje ospravedlneni zlocinu..ghmm a co takhle Krestanstvi v dobach Krizackych vyprav, ci nynejsi hinduisticka partie BJP v Indii, atd. atd.? hmm…? Jinak kdokoli kritizuje islam jako nab. podstatu tak kritizuje tim samym krestanstvi i judaismus. Jelikoz islam je na tom primo staven a nijak to nepopira. Dale, Islamofasismus, je cyklicky prubeh dejin..nic takoveho ani omylem neexistovalo pred r. 1940..cim to asi bude, co? Pekna davka Zidu si predtim Zila v arabskych ci muslimskych statech s mnohem vestimi pravomocemi a moznostmi nez jim poskytovali staty krestanske.
Jinak to ostatni, u\ povazuji za takovou smesku blbosti..ze ani nestoji za to komentovat. Lidi existuje vec jako je Pojem a Dojem..stavte argumentaci na Pojmech a faktech..nikoli na dojmech, nevzdelani a predsudcich. S prominutim..jste paka kteri toho z historie asi moc nevideli, a vetsina receneho zde je jako plivek do vzduchu, nemajici oduvodneni.. . Aby se nezmenil srem vetru… . Jinak chce li nekdo o necem diskutovat a k necemu se dobrat, nejen tupe komentovat a kritizovat…tak at se zbavi te nasi ceske natury…a at si zamete nejdriv pred svym prahem a pak poukazuje na spinu na tom vedlejsich. A kdyz neco reknete, tak to co to takhle nejak fakticky oduvodnit, ci alespon ukazat analyzu myslenky.
Jinak je to vse k smichu..zkuste si vyrovnat mineni i jinymi fakty a medii. Ghm..a nikoho neodsuzuji.. .
April 7th, 2006 v 4:53
Myself - prectete si Koran, aspon tu cast, kterou jsem mel ja silu precist, vezmete si k tomu koncept ummy a sireni islamu v Evrope a spetku logiky a zdraveho rozumu a zavery prijdou samy. A budou patrne jine, nez ktere jste ve svem prispevku vyjevil. Proste ctete, ctete, ctete … a az dosahnete urovne treba takoveho Teofila, pak zase prijdte sem na tento web. Rad si vas pak prectu a patrne s vami budu v mnohem souhlasit.
April 9th, 2006 v 20:52
Z toho take vazeny vychazim..a myslim ze jsem ani nezavdal zadne konkretni myslenky, ktere by tomu protirecily. Dale, hlavni problem vetsinou vyvstava prave z toho cteni “casti” a ne celku a kontextu.nepodcenuji vas …dejme tomu.. . Vedle uvedeneho jsem cetl i Bibli a jine nab. “doktriny” coz je dle mne jeste dulezitejsi… . Tudiz predtim nez nekdo odsoudi Koran na “zasterku zlocinu” a zlopodnecujici pramen..myslim ze neco podobneho se da rici i o Bibli..vezme li se ta spravna “cast” textu. Vite…on se i Koran malo pozna bez srovani. I Cechy nikdo nepozna poradne bez odstupu v cizine..doufam, ze chapete analogii.
Jinak ohledne doporuceni…bych spise cetla neco od Joyce Davis, F. Zakarii,A. Izedbegovice L. Kropacka semtam Lewis, T. Ramadan a A. Abdarraziqa. Mit analyticke mysleni, rozhled, schopnoust nesoudit ale posuzovat, nejit s modnimi tendencemi za kazdou cenu…tak se k necemu dobabrate i vy. Jinak o Vas nic nevim tudiz ani nesoudim…a kdyz uz soudite vy, tak oduvodnujte a zakladejte na ncem konkretnim..zase dalsi “plivek” do vetru.
A jen tak nakonec, prijde mi trosilinku pseudointelektualni naznacovat, ze nemam prehlem, ono totiz…kdyz nekdo ukaze ze ma 3 jabka..a jiny vam neukaze nic, to neznamena, ze je nema. Stejne tak, jako v kazde “ideologii” najdete “zlo” mozna i velke zlo, ale mozna po porovnani s ost. ideologiemi zjistite, ze tam je v priblizne stejne mire. A take, davat pozor na kontext, dobu atd. atd. Takze, nez zacnete s citaty s Koranu, prectete si Bibli …Toru.
S teofilem si rad popovidam..ale tedy, krome efektniho modniho vystupovani v tom nevidim vubec nic, rad se presvedcim o opaku.
April 9th, 2006 v 20:54
A jinak..ghmm..jakakoli stranka s velkym nadpisem Bojkot Dansku, anebo Podporujte Dansko-Nakreslete si kazdy sveho Mohameda..ve mne vzbuzuje usmev… .
August 6th, 2006 v 21:47
No vo mne by stranky Bojkot Dansku resp vymalovanky Mohameda vyvolali usmev tiez. Keby tieto stranky neboli motivovane napriklad vrazdou vypalenymi budovami nasilim ktore je pre europana nepochopitelne bezvyznamnymi carbanicami typu karikatura…
Myself
“S teofilem si rad popovidam..ale tedy, krome efektniho modniho vystupovani v tom nevidim vubec nic, rad se presvedcim o opaku.”
Priznam sa ze tejto vete vobec nerozumiem. Prispevky aj od Teofila sledujem dost dlho ale z jeho strany by som modne efektne vystupovanie neocakaval. Na konkretne podnety reaguje vecne a s prehladom. Samozrejme nikto nie je vseveduci snad okrem Allaha a jeho proroka.
December 16th, 2006 v 20:41
nechci tady byt sprosta, ale ty jejich zkurveny mesity bych jim narvala do prdele! na svete nebude klid dokud se veskery islam nevymiti.
December 16th, 2006 v 20:54
Myself tys tady za celou dobu nic konkretniho nerek, akorat kritizujes ostatni
February 9th, 2007 v 19:32
Myself: Kde si videla v Biblii výzvu k vraždeniu nekresťanov a odpadlíkov tak, ako to máš v Koráne? - napríklad v mojom “obľúbenom”: 9:5 ?
July 17th, 2007 v 17:08
Prečo sa potom niekto čudoval, že padli dvojičky?
Necnostní neveriaci si predsa dovolili postaviť domy vyššie ako napr. modrá mešita v Istanbule alebo iné skvostné stavby moslimskej proveniencie.
July 17th, 2007 v 22:09
To Myself
dobrý výrok: “Vite…on se i Koran malo pozna bez srovani.”
Jenže my to srovnání máme. Je to 1400 let trvající násilná expanse islámu (nastudujte si dějiny) a pusťte si večer zprávy.
99 % událostí ve světě, které jsou spojeny s proléváním krve, mají jednoho společného jmenovatele - MUSLIMY!
Zdraví Bačík.
July 19th, 2007 v 6:21
2Myself (mierne schizoidný, nevie či je chlapec alebo dievča):
čo sa týka príkladu s 3 jablkami
no, keď má ukázať 3 jablká a neukáže ich, tak z toho vyvodzujem, že ich nemá, kým ma nepresvedčí o opaku…
volá sa to fakty a logika - chápem, že pre Islam BSE je toto neprekonateľný problém, spôsobujúci ťažké slovné hnačky…
a ten Izetbegovič je fakt dobrý.. zvlášť to nastolenie islamu v Európe - ale to sú zasa veci, ktoré nechcete brať do úvahy vy - toto, použijúc váš príklad, je zasa situácia, keď niekto tie 3 jablká má, aj ich ukáže, ale ten druhý ich nechce vidieť, lebo sa mu to nehodí do krámu…
Pozdrav
Esmé