Posedlost: válka radikálního islámu proti Západu
Posedlost: válka radikálního islámu proti Západu. (Konečně) s českými titulky:
Návod ke stažení ve formátu avi: jděte na stránku keepvid.com, do řádky pod “Download videos DIRECT from most video sites …” vložte následující text - http://video.google.com/videoplay?docid=7317419403865791472&hl=en - a stiskněte DOWNLOAD. Pod šedivě zvýrazněným nadpisem “Download” se objeví několik odkazů, z nichž první je označen “›› Download Link ‹‹ (.avi - High Quality)”. Klikněte na “Download Link” a stahujte.
Update: Pro zajímavost komentář z fóra Zvědavce (k článku, který je učebnicovým příkladem jednostranné morální ekvivalence s cílem démonizovat Izrael a prezentovat jeho obranu proti útoku Hizbaláhu jako agresi):
Film je urcite natoceny a rezirovny Zidami v Israeli jako hnusna propaganda a mi se ted z toho mame pocurat????? Steine, Steine jenom picoviny nic vic, uz jste zase, vy hnusny smradlavy Zidi, tak priserne drzi a vlezli,ze bude zase co nejdrive potreba ty stenice vybit! Ale ja bych vas vubec nikam nevozil do nejakyho koncetraku, kdo vas kde najde hned na miste z vas nadelat kosher maso, skoda i te kulky na vas!







April 12th, 2007 v 12:48
Super, diky moc
April 12th, 2007 v 15:59
Proč nejsou ukazovány záběry z rozbombardovaného Iráku?Jednostranný dokument není dokument.Přísaháme při krvi a zmrzačených tělech našich dětí.!SMRT AMERICE! SMRT IZRAELI!
April 12th, 2007 v 16:21
Poslyšte, když vyzýváte k něčí smrti, buďte alespoň tak chytrý, abyste to nedělal z vaší IP adresy. Každopádně, vaše chyba …
April 12th, 2007 v 16:32
A váš další antisemitský komentář, nyní smazaný, bude předán také.
April 12th, 2007 v 17:19
to islaminfo: tie komentare by si tam mohol nechavat… (mazat iba spam)
April 12th, 2007 v 17:36
Saide, neblazni
Smrt Izraeli? Vzdyt se o to pokusili vsichni tvoji Arabsti souverci kolem, jen co vznikl, a Zidi s nima vytreli podlahu, a to meli sotva zbrane, a potom znova a znova. Jsou to vynikajici a statecni vojaci, a jecici zaostale hordy, co se s nimi snazily bojovat, proti nim maji sanci jako snehulak ve vysoke peci, jak se opakovane prokazalo. Vzdyt je to zalostne, na miste muslimu bych se od Izraele a jeho armady drzel v uctive vzdalenosti. Jedine, co jim brani v expanzi na arabska uzemi je, bohuzel, svetove verejne mineni zblble politickou korektnosti, a jejich vlastni moralni zabrany.
Smrt Americe? Jeste lepsi. Bud realista, zadna muslimska teokracie nema v podstate v otevrenem boji proti jakekoli prumyslove zemi sanci, jako vojaci v technicke valce jste ztraceni jako male deti v lese plnem vlku. Zakerne vrazdeni pomoci nastrazenych bomb je samozrejme jina vec, ale tim dokazete leda lidi rozzurit, kvuli par sebevrazednym atentatnikum jeste nikdo nekapituloval. Stejne tak prepadani osamelych zenskych v presile se prece neda srovnat boji s rovnocennym protivnikem.
Meli byste se vzdat tech detinskych snu, a radsi se snazit neco vytvorit a neco se od nas naucit, od prijeti islamu arabsky svet nesmirne zaostal. Chapu, ze vedomi, ze v bojich s “nevericimi” beznadejne prohravate uz od dob velbloudu, savli a kresacich pusek, a ze ani ty zbrane, ktere mate, jste nevymysleli sami, ale bud jste je od nevericich museli koupit, nebo okopirovat, musi byt pro cloveka s neprilis velkym rozhledem, kteremu navic vtloukaji do hlavy naivni predstavu, ze je nadrazeny, silene frustrujici. Ale ver mi, musite se podivat se pravde do oci, zbavit se pychy a viry vhodne pro stredovek, a uvedomit si, kde je vase misto.
Co budete delat, az dojde ropa, vzdyt nemate nic jineho, pro co byste byli zajimavi…
April 12th, 2007 v 17:40
Momentálně by byli Iráčani strašně šťastní, kdybyste, sajíde a kloni, je přestal nesmyslně vraždit. Právě vykopli váš islámský pastát z provincie Anbár. S tou smrtí jste dost nudnej. Nic konstruktivnějšího asi muslimové na skladě stavebnin nemají, že?
April 12th, 2007 v 18:23
Hrůzy v Dárfúru k vidění v internetovém atlasu Google Earth: http://www.ceskenoviny.cz/svet/index_view.php?id=246287
April 12th, 2007 v 18:55
Primitivní náboženství, primitivní lidé.
Pro Irák je svobody a demokracie škoda, říkám to neustále.
Škoda každého vojáka, škoda peněz vyhozených oknem, které se tam proplýtvaly. Pěkně poslat Američany domů a dosadit jim tam Muktadu Al-Sadra nebo jiného potentáta.
Místo toho, aby se Iráčané vrátili ke kořenům vlastní civilizace, tak si libují v heslech “Smrt Izraeli,… Americe,….. (doplňte si koho chcete).
To bychom se asi měli častěji věnovat dokumentům o řádění příznivců strany BAAS, o vraždách Saddam Hussajna které spáchal osobně (zavraždil i vlastního švagra), o vraždách jeho politických předchůdců, dokumenty o mučení za jeho režimu (Iráčané si to všechno nahrávali, CDčka s mučením se dají v Iráku koupit), dále o Iráckém řádění v Kuvajtu, o anihilaci/vyhlazení Kurdů na severu, o masakrech Šiítů a pak následně vnitřní válka se Sunnity, o podřezávání Iráčanů se navzájem, o ůnosech pro peníze a o násilném obracení na víru, o podřezávání příslušníků Policie, o bombových útocích na tržištích (proti civilistům a dětem) a takto bychom mohli pokračovat do nekonečna…
Ti lidé nemají srdce, tak to je. Jinak by nikdy nikomu nemohli přát smrt.
A ještě si budou hrát na nějaké chudáčky? I kdyby to jejich krví promáčené území zítra zmizelo z planety země - komu to bude vadit? Co dal Irák světu? Vzpomene si někdo na nějakého význačného vědce, úspěšnou firmu, kulturu (kromě kultury smrti)? Nějaké hotnotné filozofické dílo? Cokoliv?
K čertu s nimi.
April 12th, 2007 v 19:11
Vite Profi, ono je to zavadejici. Ja bych nedelal z Iracanu az takova hovada. Musulmani zvenci je predevsim obratne vyuzivaji - tak jako Palestince. A nejhorsi je, ze zapadni media jim to zerou i s navijakem. Ostatne posledni trendy vyvoje v severnich oblastech jsou docela zajimave - stejne tak, jako treba zacinaji ‘zadirat’ talibanci na pomezi Afghanistan/Pakistan.
April 12th, 2007 v 19:24
Pete: Mohl bys to s temi taliby rozvest, o tom bych rad vedel neco blizsiho.
April 12th, 2007 v 19:29
Profi, Eufrat a Tigris Vám něco říká? (hint: dějepis)
Většina Iráčánů není tak krvežíznivých, nebo si myslíte, že poválečné excesy proti Němcům, nebo terror po Vítězném Únoru jsou projev typického českého člověka? Jsou zmatení, jsou zneužitelní, jsou neschopni se manipulaci a ohrožení ze strany těch ke všemu odhodlaných fanatiků bránit. Jako Iránci nechtěli teokracii takovou, jakou ji dostali, ani Iráčani nechtějí zlikvidovat Ameriku. Ale dokud bude světu (hlavně Eurábii) vyhovovat každá potíž američanů, dokud nebude skutečně zájem o mír na blízkém východě, dokud bude finanční a politická podpora islámského terorismu tak rozsáhlá, nedá se čekat zlepšení
Na jedné ruské stránce jsem četl komentáře k videu američanů z Iráku, jak eliminují odpor v jednom domě. Ruské komentáře diskutérů, jací jsou ti Amíci ubozí, jak jsou hrozní, když se takhle chovají k člověku, který jen brání svůj dům, byly skutečně srdcervoucí… dokud si člověk neuvědomil, že málokterý průměrný Iráčan si může dovolit mít jen tak na chodbě opřenou protitankovou RPG.
Američani se snaží, aby bylo vidět, že nebojují proti Iráčanům, ale proti teroristům. Propaganda lokálních islamistů i světových medií se snaží o opak. Váš post vypadá, že tu propagandu baštíte…
April 12th, 2007 v 19:31
Pete, předběhl jste mě
Mimochodem, islaminfo, též se přikláním k názoru, že občasné nevymazání nenávistného komentáře nemusí být na škodu. Nejsme ve skleníku, je fajn vědět proti čemu stojíme i tady.
April 12th, 2007 v 19:36
Tree Ardy: Ja myslim, ze mu Eufrat a Tigris neco rika vsimni si te poznamky “Místo toho, aby se Iráčané vrátili ke kořenům vlastní civilizace”…
April 12th, 2007 v 20:07
2 Daniel: Domorodcum nejak dosla trpelivost s nekolika tisicema Uzbeku, cizackych Arabu a jim podobnych. Jidlo by chteli, ale nic nenabizeji. Misto toho aby formovali marskumpanie do jizniho Afghanistanu, tak si najednou museji hlidat zada. Uz jich tam behem poslednich 3-4 tydnu par stovek “zarvalo”. Jsou z toho celi rozmrzeli
April 12th, 2007 v 20:27
tak to mohl skoro napsat ke kořenům civilizace…
April 12th, 2007 v 20:38
2 Daniel - a hele
http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/tri-sta-mrtvych-pri-bojich-v-pakistanu-u-afghanskych-hranic_113102_osp9h.html
April 12th, 2007 v 20:59
No toto. Dneska to svaty bojovnik skutecne nema lehky :-))
April 12th, 2007 v 21:09
A zbyvajici se vzdavaji…
“One security official said the fighting was focused on the village of Doza Ghundai. He said dozens of Uzbeks had surrendered”
http://news.yahoo.com/s/ap/20070404/ap_on_re_as/pakistan_militant_fighting
http://www.cbc.ca/world/story/2007/03/30/waziristan-fighting-pakistan.html
http://news.independent.co.uk/world/asia/article2408099.ece
http://asia.news.yahoo.com/070322/afp/070322030450asiapacificnews.html
http://news.yahoo.com/s/ap/20070404/ap_on_re_as/pakistan_militant_fighting
April 12th, 2007 v 21:42
Velmi dobrý. Velká škoda, že většinovou veřejnost mine, jako mnoho jiných. Pro masmedia jsou podobné věci politicky nekorektní a multikulturně zavrženíhodná. Někteří (podivní) sponzoři a vlastníci by rozhodně nesouhlasili s uvedením v soukromých mediích a tzv. veřejnoprávní musí dodržovat směrnice a doporučení EU. Největší šiřitelé radikálního islámu nejsou islamisté ale Evropští korektní multikulturalisti. I před 2 sv.v. byli kritici epiesmentu přehlíženi, zesměšňováni dehonestování a p. Po skončení války jim miliony mrtvých nemohli vystavit účet a přeživší měli jiné problémy. Intelektuální elity musí opětně provést kolektivní sebevraždu evropské civilizace aby se definitivně sebezlikvidovali a byli nahrazeni islámskými immány. Nacisté se velmi pletli s využitím islámu. To islám využil nacisty pro své cíle. Nacistická ideologie v konečném zúčtování nemohla obstát s islámskou 1300 let starou ideologíí, která se nikdy nevzdala ovládnutí světa. Předváleční pseudodemokraté nevěřili nacistické propagandě a způsobili 2sv.v. Pováleční demokraté nevěřili komunistické propagandě a způsobili studenou válku a novodobí multikulturisti nevěří islámské propagandě a způsobí islamizaci Evropy , následně Ameriky i zbytku celého světa. Slepí vedou slepé do záhuby. Evropu porazí strach několika multikulturalistů z teroristů a indoktrinace islamistů do všech orgánů EU. Po pouhých 30 letech je vidět slušný výsledek a tak nějakých dalších 200 let pro umu nic neznamená. Vše však nasvědčuje tomu, že se islamizace Evropy dočkáme podstatně dříve.
April 12th, 2007 v 22:47
Díky islaminfo za tento dokument a za práci s jeho překladem.
April 12th, 2007 v 23:16
Vy jste vsichni posedli sebeznicovanim.
Me to prijde jako blby napad. Osobne vam v tom nepomuzu!
April 12th, 2007 v 23:24
Tleskám!
Nádherný dokument a také díky IslamInfo za překlad.
Vážení, nepřipomíná vám to silně: ” americké imperialisty,kteří nám sem zákeřně zanesli mandelinku bramborovou,aby zničila úrodu našich socialistických brambor!” ….
Byla by to sranda, kdyby to nebylo tak vážné…
April 14th, 2007 v 20:07
Daniel: Na něco jsi zapomněl. Muslimové sice nemají proti Americe převahu ani technickou, ani rozumovou, ale mají na své straně Alláha. A toho požádají, aby jim pomohl, a až na ně přestane zvysoka kašlat (zatím si vše museli zařídit sami), tak Ameriku všemohoucně zničí! Tak pozor!
April 14th, 2007 v 23:16
Mně to nejde přehrát! ve formátu mp4 pohoda, ale to avi nespustim. Kodeky mám jak divx, tak nainstalovanej CodekPack all in one v poslední verzi. Poradíte? Používám WMP11
April 14th, 2007 v 23:51
K: V první řadě odstraň tu šílenost jménem CodekPack, to je stejné zlo jako ten bláznivej islám. Pak se zbav i ostatních filtrů a nahraď to CCCPackem, případně další jednotlivé filtry stáhnout zde: http://www.inmatrix.com/zplayer/formats/ . Jako přehrávač bych zvolil Zoom Player, který sám doporučí doinstalování dalších filtrů ( v menu položka “systém” -> “chybějící formáty”.
April 15th, 2007 v 0:52
Film přehraje bez problémů VLC Player
April 15th, 2007 v 18:51
Zhledla jsem video a uz jsem si definitivne potvrdila mou tezi proc nas evropany tady v Londyne pakistanci nazyvaji “GORY”. I kdyz znaji vase jmeno pro ne vzdy budete GORY(A).
April 16th, 2007 v 14:55
Skvělé! Velký dík za tento vynikající počin!
Sláva Izraeli! Hanba špinavým antisemitům ze Zvědavce!
April 16th, 2007 v 16:00
Doporucil bych vsem aby se nejdriv podivali na dokument BBC Power of Nightmares.
April 16th, 2007 v 17:16
Opravdu hezké sionistické video.Fee Palestine!
April 16th, 2007 v 17:37
Petříčku, na tom videu jsou věci, které tvrdí mohamedáni sami o sobě, chceš snad tvrdit, že Nasralláh je sionista:))) záběry převzaté z iránské, syrské TV propagují sionismus:)))ISLAM GO TO HELL.
April 16th, 2007 v 18:10
Fee Palestine!
April 16th, 2007 v 18:56
Ja docela chapu, ze muslimove kritizuji Izrael a vyzyvaji svet k reseni “Palestinske otazky”. Co jim ostatne zbyva, kdyz jim nevyslo ani jedno prepadeni Zidu, a pokazde odtahli se straslive, ale straslive nakopanou prdeli.
April 16th, 2007 v 19:21
To byla sionistsická výzva, ale mírně zkomolená: Freeze, Palestine!
April 16th, 2007 v 23:27
KLARO, a co na to Angličani?
April 18th, 2007 v 8:38
Právě Amerika je tím, kdo vytrhl islámský fundamentalizmus z jeho uzavřených struktur, vycvičil jej, ozbrojil a pustil do našich a následně i do svých ulic. Dlouhé roky se USA a celý západ přátelily a intenzivně podporovaly nejzaostalejší druh islámského fundamentalizmu, wahábismus v Saudské Arábii, samozřejmě kvůli svým ekonomickým a politickým zájmům. A právě wahábistický fundamentalizmus byl a stále je hnízdem Bin Ladina, Talibanu, Al Kajdy a jim podobným.
Amerika a západ pevně podporovali fundamentální a totalitní režimy v arabském a muslimském světě, protože jim sloužily a bojovaly po jejich boku proti každé snaze o změnu a zlepšení poměrů. Na druhou stranu tytéž státy urputně bojovaly proti arabských národním režimům, které se pokoušely budovat nezávislé a prosperující státy.
Totéž udělali Američani s Talibanem: vytáhli ho z mešit a ze škol, vyškolili ho, vyzbrojili a pustili proti Rusům v Afghánistánu. Pak skončila válka v Afghánistánu, někteří bojovníci tam zůstali, ale ti z arabských zemí se vrátili domů. Neuměli nic jiného než bojovat a pak začali terorizovat i lidi ve svých zemích. Evropa a USA byly tehdy lhostejné, protože se jich to prý netýká. Potom se teroristi obrátili směrem k Evropě a USA. To je bumerang, který se vrátil původnímu majiteli.
Dnes Amerika křičí: „Pozor na islámský terorizmus!“ a vede proti němu světovou válku. Zapomněla a chce, abychom i my zapomněli, že právě ona tento terorizmus vytvořila, vyprodukovala a i dnes ho dennodenně tvoří a produkuje svou agresivní politikou v Iráku a v Palestině. Zloděj křičí chyťte zloděje. To je skutečně pokrytectví nejvyššího stupně.
April 18th, 2007 v 9:12
Předpokládám, že za tisícileté nesmírně brutální dobývání Indie, které stálo životy cca 70 miliónů Indů, mohli také Američané? Nebo za neustálé útoky na Evropu? Britální likvidaci několika nemuslimských říší? Trocha historie by vám vůbec neuškodila, možná byste zjistil, že jsou i věci, za které Američané nemohou. (Podle vašich zcestných kritérií, které ignorují věrouku islámu - předpokládám, že o ní nic nevíte - je ve skutečnosti viníkem Evropa a její kolonialismus, který dal podnět ke vzniku Muslimskébo bratrstva a jeho poboček, jako jsou Hamas a al-Kajda. Opět, ta historie …)
April 18th, 2007 v 23:30
Poznal jsem muslimy v Bosne (jako vojaky).Nebudu se tady rozepisovat o politice a jak se ma vest valka proti islamu.Napisu jak je znam osobne.Muslimove jsou odvazni,bohuzel pro ne jen v mesitach.Nekteri naopak maji tolik odvahy, ze je nezastavi ani minova pole pokryte 2 kulomety.Nemaji disciplinu,ta jim tak chybi jako Nemcum a Japoncum prebyva,dokazou zorganiz.jen male skupiny a ani Allah je dosud neudelal neprustrelne.Tim chci rict,ze jeden cizi vojak stejne vyzbrojen vidal za 6 muslimu.Jejch sance okupovat eu.us je nulova. Pokouset nasi trpelivost budou naveky.Diky ISLAM INFO super video.
April 20th, 2007 v 12:33
To mate pravdu,ze budou pokouset nasi trpelivost na veky,ale pokud v evropskych zemich budou i nadale politici,kteri jim dlazdi cestu a tim nici sve narody i kulturu - opravdu se jim to povede.Ja to vidim svyma ocima tady v Londyne,kdyby pred nimi politici jako Blair…nepanackovali tak dnesni Londyn nevypada takto:
1.Z celeho Great London uz zbylo snad jen 5ctvrti,kde prevlada bile obyvatelstvo
2.Ctvrte jako Southall,Hounslow o nich stari anglicti pametnici mluvi jako o krasnych,cistych ctvrti,kde byste na cerneho narazili stezi (cca 40let!)
3.Stale se ve ctvrtich,kde se do mestskych zastupitelskych kresel zvoli imigranti z tretich zemi,zacnou ctvrt prestavovat k obrazu svemu…to znamena ze v praxi zaviraji vsechny obchody s anglickym ci evropskym sortimentem
4.Podporuji otevirani muslimskych ci asijskych obchudku,kde nenajdete ani slovo v anglictine…
5.Do uradu si dosazuji sve ovecky,kteri nejen ze nemaji pozadovane vzdelani,ale uz se mi i stalo,ze pani indka sice mluvila anglicky,ale uz neumela vyplnit formular v anglictine,takze vznikla dost trapna situace…
6.Samotni anglicane se vystehovavaji z mest ci dokonce z Anglie,a dokonce uz i lidi z vychodni evropy se zacinaji stahovat pryc z takovychto ghetskych ctvrti…
7.Tam kde uz jsou jen gheta anglican ci vychodoevropan uz nedostane praci…sama jsem byla svedkem diskriminace,kdy muslimska vedouci rekla polce ze zitra uz nemusi chodit nebot ma na jeji misto sveho cloveka!
A vsichni to vidi a vsichni mlci!!!!
Jeste mam pokracovat dal,abyste videl,ze pokud se tohleto multi-kulti nezastavi bude konec?
My sami si ho zavinime…
April 21st, 2007 v 2:33
O pakistancich vim sve,nejvetsi pakas co jsem poznal,objednavaj a neplati,jediny co na ne plati je debata pri ktere padaji “argumenty”tvrde a presne.Ja osobne jsem premlouvaci politiku uz zacal ted je rada na vas.Londyn je super,skoda ze pulka patri Pakistancum.
April 21st, 2007 v 16:33
Dobrý den, chtělbych se zeptat kde se dá sehnat celý film, v normální kvalitě. Děkuji.
April 21st, 2007 v 16:39
http://www.obsessionthemovie.com/ - na DVD nebo ke stažení.
České DVD bude k dispozici pravděpodobně v létě.
April 22nd, 2007 v 11:06
to video by měl vidět každý čech aby viděli že jsme jejich cíl,pak by ubylo mnoho amerikobijců.
Díky za překlad
April 23rd, 2007 v 12:48
Nedají se stáhnout i ta ostatní videa (třeba ta Submission)? Děkuji
April 23rd, 2007 v 13:49
kral31 ad boj: ale oni nechtějí bojovat. To už si vyzkoušeli a zjistili, že v otevřeném boji dostali vždycky na frak. Takže se rozhodli dobýt Evropu skrze lůna svých otrokyň, co to melu, svých manželek, a to se jim bezezbytku povede, pokud se radikálně nezmění socialistický sociální systém. A taky pomocí politiků s totalitními sklony, kteří zjistili, že pomocí islámu můžou nejsnáze a nejrychleji realizovat svůj tajný sen, což je ustavit se jako nová aristokracie nové feudální Evropy. Islám tu má přopravené podmínky pro přijetí s otevřenou náručí.
I když, uvidíme, jestli se Francouzi včas proberou a zvolí si Sarkozyho.
Ale Londýn už asi nikdo nezachrání. Jezdívám tam pravidelně, a měnil se mi před očima. Chvílema jsem měl pocit, že jsem v Káhiře.
April 24th, 2007 v 20:05
Zas tak bezmocní nejsme. Film prostě uložím na firemním serveru a firemním mail systémem na něj upozorním několik spolupracovníku.
Pak bude následovat klasícká řetězová rekace jaku už to u mailů bývá.
April 24th, 2007 v 20:46
daniel.Pak ovsem plati ,ze historije ma nestastnou vlastnost se opakovat.Civilizaci vzdy polozily barbari,aby znovu povstala,zaznamenala svuj pad ,vyhodnotila,a neponaucila.Osobne neverim ve vitezstvi” cmoudu”,ale mozne to je,casto se pletu.
April 25th, 2007 v 22:44
Dobrý deň. Čítam sa tu tie články. Niektoré sú dobré iné zas nie. Nechcem hájiť žiadnu zo strán. Chcem len povedať, že všetko je na ľuďoch. Islam ako taký nie je zlý. V celosvetovej histórii prispel mnohými vecami tak ako iné náboženstvá. V kritizovanej tzv. “ženskej otázke” bol dokonca viac tolerantnejší ako iné náboženstvá. Žena mala právo vlastniť majetok, bojovať a sama sa rozhodovať.
http://www.islamweb.sk/stranky/kniznica/Knihy/postavenie/frames.htm
Poznám kresťanov, moslimov, ateistov - mnohí sú dobrí ľudia ale nik z nich nie je dokonalý. Dobrí aj zlý sú v každej skupine, rase, náboženstve. Je žiaľ poľutovaním, že výklad sa mení podľa predstáv elít v rôznych štátoch a vždy na to doplatia jednoduchí a čestní ľudia. Tiež nik z Vás a ani ja nevidíme do zahraničnej a celosvetovej politiky. Superveľmoci majú záujem o strategické suroviny, polohy, atď. V Iraku sa dodnes nenašli žiadne zbrane hromadného ničenia - tak o čom to je. Mnohé diktátorské spoločnosti vznikli na základe podpôr vyspelých krajín! Tak to bolo aj s Bin Ládinom - najprv bol na strane USA keď bojoval proti Rusom a potom keď ho nepotrebovali tak ho chceli odstrániť…
Tiež ma zaráža jedna vec. Viem, že táto stránka je zameraná proti Islamu, no povedzme si úprimne koľko toho viete o Islame ako takom a nielen z médií, ktoré sú dotované USA a Vatikánom … Prečo tu nie je objektivita. Tak napríklad v Egypte a iných krajinách s početným moslimským obyvateľstvom majú skoro nulovú kriminalitu !!! Alebo často sa hovorí o útlaku žien - no podľa GENDER STUDIES (organízácia západu) je trápenie a domáce násilie denným scenárom aj vo vyspelých krajinách a stále narastá.! Ako je tiež možné, že mnohí rodení američania, angličania,… hromadne konvertujú na Islam. To je fakt to nie je fikcia.
Trošku je potrebné sa zamyslieť, dať si veci dokopy a pozrieť sa na vec z nadhľadom. Netreba slepo zastávať jednu alebo druhú stranu. Verím, že ľudský rozum vyhrá.
April 25th, 2007 v 22:53
Ak tak vehementne hájime naše “hodnoty” povedzme si niečo o nich bližšie. Ja vidím súčasnú “Vyspelú spoločnosť” ako skorumpovanú kapitalistickú, hypersexuálnu a netolerantnú. Ak hovoríme o demokracii prečo si nepovieme a neuvedomíme čo to slovo skutočne znamená - v dnešnom ponímaní. V demokratických štátoch (USA) majú najviac zákazov na svete. Zákaz = obmedzenie. Prečo si myslíme, že naše hodnoty sú skutočne dobré aj pre všetkých iných.
April 25th, 2007 v 22:56
Trošku histórie. Križiacke výpravy to bola invázia toho najhrubšieho zrna. Ak niekto má Bibliu tak tam nájde veľa zaujímavého … Čítajte.
April 25th, 2007 v 23:24
V demokratických štátoch (USA) majú najviac zákazov na svete
Možná byste se měl seznámit se šaríou …
hypersexuálnu a netolerantnú
… a se Saudskou Arábií a Íránem
(samozřejmě neočekávám, že to uděláte)
Žena mala právo vlastniť majetok
Shodou okolností se zde k tomuto tématu před pár dny vyjadřovala muslimka, ale nenechte se rušit realitou.
o povedzme si úprimne koľko toho viete o Islame ako takom a nielen z médií
Kdybych vyslovil šahadu, vsadím svůj vous, že by mě moje znalost islámu plně kvalifikovala k postavení imáma nebo islámského soudce. A kolik toho víte vy? Dokážete vyvrátit cokoliv z toho, co se na těchto stránkách píše o islámu (odpověď: nedokážete a ani se o to nepokusíte, protože ho sám neznáte)
April 26th, 2007 v 0:12
Ideologie vyvraždění Židů se táhne jako červená nit dějinami.Všichni ti co se o to pokusili skončili na smetišti dějin a je jen otázkou komu to štvaní
prospívá.Jsem pro pluraritu, která nesmí být zaměňována se slabostí jak se veřejně postavit proti zlu.To že socialistická Evropa dost důrazně neprotestuje proti teroristickému útoku na Stát Izrael mě překvapuje a dost dobře to nechápu po skušenostech s Mnichovem a rokem 1938 / 1939
To co se stalo se už nikdy nesmí opakovat nikde na světě a vyspělé demokracie by měli být více slyšet,na projevy antisemitismu.
Fanuel
April 26th, 2007 v 20:41
*** Chcem reagovať nato čo Ste tam napísali (((islaminfo říká:Duben 25th, 2007 v 23:24 .)))
1. Na margo zákonov som chcel povedať, že proklamovaná demokracia je vlastne svojim spôsobom totalita. To všo. Nejdem začínať tému ako vyspelé krajiny mučia svojich zajatcov v iných krajinách tretieho sveta GUANTANAMO a iné…
2. Žena mala právo vlastniť majetok - JE TO MINULÝ ČAS. (Čítajte pozorne) Skúste si prečítať pár vedeckých prác, historických kníh o civilizáciá stačí aj ten link, ktorý som Vám poslal. TO SÚ FAKTY!!! Napr. kedy dostala európska žena volebné právo ???!!!, atď… Nehovorím o tom čo je dnes a ako žijú ľudia. Hovorím ako to bolo kedysi - ženy bojovali, vlastnili majetok, mohli sa rozhodnúť koho si vziať za manžela … (história)
3. Vedomosti o Islame - no neviem kto Ste ale jedno Vám poviem. Nežil som v Islamskej krajine ale prečítal som dostatok literatúry - PAUL LUNDE - Islám, KAREN ARMSTRONGOVA - Islam, BERNARD LEWIS - Kde se stala chyba, MILOS MENDEL - Islámská výzva, A. Krikavová a kol - Islám - Ideála alebo skuročnosť, BARNABY ROGERSON - The Prophet Muhammad, KVETA KLIMOVA - Mužúm vstup zakázán, PETER L. BERGER - Svatá vojna,SHAYKH FADHALLA HAERI - Islám, KORÁN, SHARIA*
* SHARIA- stiahnuť si ju môžete na nete na mnohých web stránkach venovaných Islamu. Niečo o tom viem. Navyše stretol som sa a poznám pár moslimov - takže som sa s nimi o tom čom bavil.
Zaoberá sa Islamom dosť veľa rokov. Viem toho celkom dosť. Ja tu nehájim ničiju stranu. Absolútne odmietam terorizmus nech ho pácha ktokoľvek !!! Ukončím to asi nasledovnou vetou:
“NIE ČO ISLAM UROBIL ĽUĎOM, ALE ČO ĽUDIA UROBILI (Z) ISLAMU”
April 26th, 2007 v 21:09
Dobře, takže vám poskytnu několik citátů z šaríe a poprosím vás o komentář k těmto textům. Cituji z Umdat al-Salik, klasického díla imáma Nawawiho (a asi 300 dalších učenců, jejichž biografie v knize najdete, pokud se s ní kdy seznámíte), jednoho z předních sunnitských učenců. Anglický překlad této knihy byl v roce 1991 certifikován káhirskou univerzitou al-Azhar, nejprestižnější institucí sunnitského islámu, jako “v souladu s vírou a praxí ortodoxní muslimské společnosti”. Uvidíme, jestli dokážete přijít i s nějakým věcným a konkrétním argumentem, byl by to skutečný průlom. Předem poznamenávám, že podobné formulace najdete ve sbírkách právních textů všech čtyř sunnitských škol i šíitů.
Menší rada: nečtěte knihy o islámu, čtěte islámskou literaturu: komentáře ke koránu, sunnu, šaríu atd. Nejsou to složité texty a dokážete je pochopit. Vámi uvedení autoři (s výjimkou Lewise) mají sklony se mnoha tématům vyhýbat. Mendel je v tomto ohledu příkladem přímo ukázkovým, a to nezmiňuji jeho aktivní nepřátelství vůči jakékoliv opozici, které pociťují někteří jeho kolegové (Kropáček, kterého jste neuvedl, stojí v tomto ohledu také za zmínku).
(jako poznámka na okraj: nejen že jsem se stretol s pár muslimy a pár jich poznám, také jsem mezi nimi žil)
Než začneme, připojím jeden citát z první kanonické biografie Mohameda od Ibn Isháka (která je považována za autentickou kromě pasáží, které popisují Mohamedovy zázraky a které jsou předmětem sporů), který v Rogersonovi nenajdete:
Kinana, manžel Safíje, byl strážcem pokladnic kmene, a byl přiveden před proroka, který se zeptal, kde jsou ukryty. Kinana ale odmítl místo prozradit. Pak předstoupil Žid, který řekl: “Viděl jsem každé ráno Kinanu chodit k jistým ruinám”. Prorok se Kinany zeptal: “Jsi připraven zemřít, když zjistíme, že víš, kde se poklad nachází?” A on odpověděl: “Ano”. Prorok pak nařídil, aby bylo v ruinách kopáno, a část pokladu byla nalezena. Pak byl znovu Kinana dotázán na zbytek, stále to ale odmítal sdělit. Aláhův prorok ho předal al-Zubajrovi a řekl mu: “Muč ho, dokud neřekne, co ví”, a al-Zubajr mu na hrudi rozdělal oheň, takže takřka zemřel; pak ho prorok předal Mohamedovi bin Maslamovi, který mu usekl hlavu.
A teď můžeme jít na věc:
m-3.13 Pečovatelé, kteří mohou provdat pannu bez jejího souhlasu
Jsou dva druhy pečovatelů, ti, kteří mohou přinutit svojí svěřenkyni vzít si někoho, a ti, kteří nemohou.
1. Jediní pečovatelé, kteří jí mohou přinutit si někoho vzít, jsou otec panenské nevěsty nebo otec jejího otce, přinutit znamená provdat jí za vhodného ženicha (def: m-4) nez jejího souhlasu.
2. Ti, kteří jí nemohou přinutit, jsou ti, kteří jí nemohou provdat za někoho, pokud to nepřijme a nedá svůj souhlas.
Pokud je nevěsta panna, otec nebo otcův otec jí může provdat za někoho bez jejího svolení, ačkoliv je doporučeno o její svolení požádat, pokud již dosáhla puberty. Mlčení panny je považováno za suhlas. Pokud jde o ženu, která není panna je soudná, nikdo jí nemůže bez jejího výslovného souhlasu provdat za někoho, pokud již dosáhla puberty, bez ohledu na to, jestli je její pečovatel otec, otcův otec, nebo někdo jiný.
m-10.11 Zacházení se vzpurnou ženou
Pokud si manžel všimne u své ženy známek vzpurnosti (nushuz) (O: pokud slovy, jako když mu odpovídá chladně tam, kde dříve odpovídala zdvořile, nebo jí požádá, aby přišla do postele, a ona v rozporu se svým zvykem odmítne; nebo činy, jako když zjistí, že je k němu nepříjemná, když dříve byla milá a radostná), varuje jí slovy (O: aniž by se jí vyhýbal nebo jí udeřil, protože je možné, že pro to existuje omluva. Varováním může být jí říct, “Boj se Alláha kvůli právům, kterými jsi mi povinná”, nebo jí můž evysvětlit, že její vzpurnost ruší jeho povinnost se o ní starat a dávat jí svůj čas mezi ostatními ženami, nebo jí může informovat, “Poslouchat mě (def: (3) níže) je tvojí náboženskou povinností”). Pokud je vzpurná, přestane s ní beze slova spát (O: a mít sex) a může jí udeřit, ne ale způsobem, který by jí zranil, což znamená, že jí nemůže (A: způsobit pohmožděniny), zlomit kosti, zranit jí, nebo způsobit krvácení. (O: je nezákonné udeřit jí do obličeje). Může jí udeřit, pokud je vzpurná pouze jednou, nebo více než jednou, ačkoliv méně zastávaný názor říká, že jí nemůže udeřit, pokud nedošlo k opakování vzpurnosti.
(N: K vyjasnění tohoto odstavce zmíníme následující rozhodnutí:
1. Muž i žena mají povinnost chvat se k sobě laskavě;
2. Není zákonné, aby žena opustila bez povolení manžela dům, ačkoliv tak může učinit v případě nutnosti. Stejně tak nemůže žena povolit někomu vstoupit do domu svého muže, pokud s tím on nesouhlasil, ani svému příbuznému, kterého si nemůže vzít. Stejně tak nemůže být sama s mužem, který není členem rodiny, a to za žádných okolností;
3. Je povinností ženy poslouchat sévho manžela a stejně tak mu umožnit úplný sexuální požitek ze své osoby. Je povinností manžela umožnit jí zůstat cudnou a svobodou od touhy po sexu, pokud je toho schopen. Není povinností ženy, aby svému muži sloužila; pokud tak činí, je to dobrovolný skutek;
4. Pokud žena nesplní jednu z výše uvedených povinností, je označena za “vzpurnou” (nashiz) a manžel podnikne následující kroky, aby situaci napravil:
a. napomenutí a ponaučení, tím, že jí vysvětlí protizákonnost její vzpurnosti, její škodlivý efekt na manželký život a tím, že si
vyslechne její názor;
b. pokud napomenutí nepostačuje, přestane s ní spát, čímž se oba naučí, jak se navzájem potřebují;
c. pokud není zdržování se od ní účinné, má povoleno jí udeřit, pokud věří, že jí to přivede na správnou cestu, ačkoliv pokud tomu nevěří, není to povoleno. Nesmí jí udeřit způsobem, který by jí zranil, a jde o poslední způsob, jak zachránit rodinu;
d. pokud po tom všem neshoda neskončí, oba partneři si zvolí rozhodčího, který vyřeší jejich spor dohodou, nebo rozvod.)
Další dva body patří k sobě:
n-11.3 Veřejné prokletí
Veřejné prokletí znamená, že islámský soudce (O: nebo jeho ekvivalent) řekne muži, aby čtyřikrát zopakoval, “Dosvědčuji při Alláhovi, že jí pravdivě obviňuji z cizoložství” (A: a je nuté jí pojmenovat prvním a rodinným jménem, ačkoliv pokud je přítomná, řekne, “tato moje žena” a ukáže na ní); a pokud je přítomno dítě, “a že toto dítě (O: nebo pokud není přítomné, “dítě, které porodila z cizoložství”) není moje”. Popáté soudce varuje, přikáže mu bát se Alláha (O: připomene mu, že posmrtný trest je horší než tresty v tomto životě) a poté, co dal ruku před manželova ústa manžel řekne, “A ať mě Alláh prokleje, jestli lžu”.
n-11.4
Když to manžel udělá, nemůže být nadále potrestán za obvinění někoho z cizoložství bez svědků, popřel tak otcovství dítěte a jeho žena je od něj rozvedena a nemůže si jí provždy vzít, být s ní sám nebo se na ní dívat. Ona bude nyní podrobena trestu za cizoložství.
O-1.2
Následující případy nejsou předmětem odplaty:
1- dítě nebo bláznivá osoba, za všech okolností (O: ať už jde o muslima nebo ne. Rozhodnutí v případě občas nepříčetné osoby je, že je považována za příčetnou, když je při rozumu, a za někoho nepříčetného, když se nachází ve stavu nepříčetnosti. Pokud někdo, proti němuž je odplata povinná, následně zešílí, je bez ohledu na to proveden plný trest. Vražda spáchaná někým, kdo je opilý, je (A: považována za stejnou, jako v případě příčetné osoby) jako kdyby prohlásil rozvod;
2- muslim za zabití nemuslima;
3- židovský nebo křesťanský podřízený islámského státu za zabití odpadlíka od islámu (O: protože podřízený státu je pod jeho ochranou, zatímco zabití odpadlíka je bez následků);
4- otec a matka (nebo jejich otec a matka) za zabití svého potomka, nebo potomka svého potomka;
5- stejně tak není odplata povolena potomkovi za zabití (A: jeho předkem) někoho, jehož smrt by jinak potomkovi dala právo na odplatu, jako když například otec zabije jeho matku.
O-8.0: Odpadlictví od islámu (ridda)
(O: Opuštění islámu je nejodpornější formou nevíry (kufr) a také nejhorší. Může k němu dojít prostřednictvím sarkasmu, jako když je někomu řečeno, “ostříhej si nehty, to je sunna”, a on odpoví “neudělal bych to, i kdyby to tak bylo”, v kontrastu se situací, kdy existují okolnosti, které ho ospravedlňují, jako když se jeho jazyk zaběhne, nebo když někoho cituje, nebo to říká ze strachu.)
O-8.1
Když osoba, která dosáhla puberty a je příčetná, dobrovolně odpadne od islámu, zaslouží si být zabita.
O-8.2
V takovém případě je povinností chalífy (A: nebo jeho zástupce) ho požádat, aby se kál a vrátil se k islámu. Pokud tak učiní, je to od něj přijato, pokud ale odmítne, je okamžitě zabit.
O-8.3
Pokud je svobodný, nemůže ho zabít nikdo kromě chalífy nebo jeho zástupce. Pokud ho zabije někdo jiný, je vykonavatel disciplinován (def: O-17) (O: za osobování si chalífova privilegia a zasahování do jeho práv, protože jde o jednu z jeho povinností).
O-8.4
Není žádné odškodnění za zabití odpadlíka (O: ani žádné pokání, protože jde o zabití někoho, kdo si zaslouží zemřít).
O-8.5
Pokud odpadne od islámu a vrátí se několikrát, je to (O: t.j. jeho návrat k islámu, ke kterému dojde, když vysloví dvě vyznání víry (def: O-8.7(12)) od něj přijato, je ale disciplinován (O-17).
O-8.6
(A: Pokud odpadne od islámu manželka ze završeného manželství, pár je po čekací období, které trvá tři intervaly mezi menstruacemi, rozdělen. Pokud se manželka vrátí k islámu před koncem čekacího období, manželství není zrušeno, ale má se za to, že trvalo po celou dobu.)
O-8.7: Činy představující opuštění islámu
(O: mezi činy, které představují odpadnutí od islámu (ať nás před nimi Aláh chrání) jsou:
1- poklonit se modle, ať už sarkasticky, z pouhé paličatosti, nebo ze skutečného přesvědčení, jako toho, když někdo věří, že Stvořitelem může být něco, co má počátek v čase. Slunce a měsíc jsou v tomto ohledu jako modly, a o poklonění se někomu jinému než Aláhovi jde tehdy, když je to zamýšleno jako uctívání toho stejně jako uctívání Aláha;
2- úmysl spáchat nevíru, i když jen v budoucnosti. A jako tento záměr je i rozhodování se, zda tak učinit nebo ne: člověk tak tedy okamžitě páchá nevíru;
3- říkat věci, které ukazují nevíru, jako “Aláh je třetím ze tří”, nebo “jsem Aláh” - pokud se člověku nezaběhl jazyk, nebo nejde o citaci, nebo jde o jednoho z přátel Aláha Nejvyššího (wali, def: w-33) v duchovně intoxikovaném stavu naprostého zapomnění (A: přítel Aláhův nebo ne, někdo zcela nedbalý je jako kdyby byl šílený, a není právně zodpovědný), a proto nejde o nevíru;
4- zlořečit Aláhovi nebo jeho prorokovi;
5- popírat existenci Aláha, jeho věčnost bez počátku, jeho věčnost bez konce, nebo popírat některý z jeho atributů, které mu připisuje koncensus muslimů;
6- být sarkastický o Aláhovu jménu, Jeho příkazech, Jeho zákazech, Jeho slibech, nebo Jeho hrozbách;
7- popírat verš Koránu nebo něco, na čem se shoduje koncensus (def: b-7) učenců, nebu přidat verš, který tam nepatří;
8- uštěpačně říkat “Nevím, co je to víra”;
9- odpovědět někomu, kdo řekne “Není žádná moc nebo síla promě skrze Aláha” výrokem “‘Není žádná moc nebo síla atd’ tě nezachtání před hladem”;
10- pokud tyran řekne “Jednám bez Aláhova rozhodnutí” utiskované osobě, když řekla “Toto je rozhodnutí Aláhovo”;
11- říct, že muslim je nevěřící (kafir) slovy, která se nedají vyložit jako pouhý nevděk Aláhovi za božské požehnání;
12- když někdo chce naučit prohlášení víry (arabsky šahada, slovy “La ilaha ill Allahu Muhammadun rasulu Llah” (Není boha kromě Aláha a Mohamed je jeho prorokem)), a muslim odmítne ho to naučit;
13- označit muslima nebo někoho, kdo se chce stát muslimem, označením nevíry (kufr);
14- popírat povinný charakter něčeho, co je podle koncensu muslimů (ijma, def: b-7) součástí islámu, když je to dobře známo, jako modlitba (salat), nebo i jen jednu modlitbu z povinných pěti, pokud neexistuje nějaká omluva (def: u-2.4);
15- tvrdit, že některý z Aláhových proroků je lhář, nebo popírat, že byli sesláni;
(n: Ala al-din Abidin dodává toto?
16- zlořečit islámu;
17- věřit, že věci samy o sobě nebo z vlastní přirozenosti mají nějaký příčinný vliv nezávislý na vůli Aláhově;
18- popírat existenci andělů nebo džinů (def: w-22), nebo nebí;
19- vyjadřovat se sarkasticky k jakémukoliv rozhodnutí Svatého práva;
20- nebo popírat, že Aláh zamýšlel, že prorokovo poselství má být náboženstvím, které má následovat celý svět (al-Hadíja al-Alaija (y-4), 423-24)
Jsou další, protože toto téma je takřka nevyčerpatelné.))
O-11.0 Nemuslimští podřízení islámského státu (Ahl al-Dhimma)
O-11.1
Formální smlouva o ochraně je uzavřena s občany, kteří jsou:
1- Židé;
2- Křesťané;
3- Zoroastriánci;
4- Samariánci a Sabiánci, pokud jejich náboženství není v rozporu se základy judaismu a křesťanství;
5- a ti, kteří se drží náboženství Abrahámova nebo jednoho z dalších proroků.
O-11.2
Taková smlouva nemůže být uzavřena s těmi, kteří uctívají modly, nebo s těmi, kteří nemají Svatou knihu nebo něco, co by mohlo být Knihou. (A: Něco, co by mohlo být knihou, je odkazem na zoroastriánce, kteří mají pozůstatky připomínající dávnou Knihu. Pokud jde o pseudopísma kultů, které se objevily po islámu (n: jako síkhové, Baháí, Mormoni atd.), nejsou, a ani nemohou být, Knihou, protože Korán je posledním zjevením.)
O-11.3
Taková smlouva je platná pouze pokud podřízení lidé:
a) následují pravidla islámu (A: ta zmíněná níže (O-11.5) a ta týkající se veřejného chování a oblékání, ačkoliv ve svých činech
uctívání a soukromých životech mají podřízené komunity vlastní právo, soudce a soudy, kteří mezi nimi prosazují pravidla jejich vlastního náboženství);
b) platí daň z hlavy pro nemuslimy (džizju)
O-11.4 Daň z hlavy pro nemuslimy
Nejnižší daň z hlavy pro nemuslimy je jeden dinár (n: 4,235 gramů zlata) na osobu (A: ročně). Nejvyšší je jakákoliv částka, na které souhlasí obě strany. Je vybírána se shovívavostí a slušností, jako všechny dluhy, a není vybírána od žen, dětí a šílenců.
O-11.5
Takoví nemuslimští podřízení jsou povinni řídit se islámskými pravidly, která se vztahují k bezpečnosti a zabezpečení života, úcty a majetku. Kromě toho:
1- jsou trestáni za spáchání nevěry nebo krádeže, nikoliv ale za opilost;
2- jsou odlišeni od muslimů oblekem, nisí bílý pás;
3- nejsou zdraveni pozdravem “as salamu alejkum” (mír s tebou - pozn. př.);
4- musí se na ulici držet stranou;
5- nemohou stavět vyšší budovy než muslimové, nebo na vyšším místě, ačkoliv když získají vysoký dům, nemusí být zbourán;
6- je jim zakázáno otevřeně ukazovat víno nebo vepřové, (A: a zvonit na kostelní zvony nebo ukazovat kříže), recitovat Tóru nebo Evyngelia nahlas, nebo na veřejnosti ukazovat své pohřby a slavnosti;
7- je jim zakázáno stavět nové kostely.
O-11.6
Je jim zakázáno přebývat v Hidžázu, což znamená v oblasti a městech okolo Mekky, Medíny a Jamamy, po více než tři dny, když jim Kalífa dovolí vstoupit kvůli něčemu, co potřebují.
O-11.7
Nemuslimové nemohou za žádných okolností vstupit na Svatou půdu Mekky, nebo bez povolení vstoupit do žádné mešity (A: stejně tak nemůže muslim vstoupit do kostela bez jejich povolení).
O-11.8
Je povinností Kalífy (def: O-25) chránit ty z nich, kteří jsou v muslimských zemích, stejně, jako by chránil muslimy, a snažit se o
propuštění těch, kteří byli zajati.
O-11.9
Pokud se nemuslimský podřízený islámského státu odmítne podřídit pravidlům islámu, nebo platit daň z hlavy pro nemuslimy, pak je jejich smlouva se státem porušena (A: ačkoliv když neposlechne pouze jeden z nich, týká se to jenom jeho).
O-11.10
Dohoda je také porušena (A: s ohledem pouze k pachateli), pokud stát rozhodl, že kterákoliv z následujících věcí jí poruší, a některý z podřízených tak učiní, ačkoliv pokud stát neurčí, že tyto smlouvu porušují, pak jí neporušují; konkrétně když jeden z podřízených:
1- spáchá nevěru s muslimskou ženou nebo si jí vezme;
2- skrývá špehy nepřátelských sil;
3- svádí muslimy od islámu;
4- zabije muslima;
5- nebo řekne něco nepovoleného o Aláhovi, Prorokovi, nebo o islámu.
O-11.11
Když byla smlouva mezi podřízeným a státem porušena, Kalífa zvolí mezi čtyřmi možnostmi zmíněnými výše ve spojení s válečnými zajatci (0-9.14).
O-12.0 Trest za smilstvo a sodomii
O-12.1
Právní trest je povinně uvalen na každého, kdo sesmilní nebo spáchá sodomii (A: za předpokladu, že je čin právně uznán (def: n-11.2), když viníkci:
a) dosáhli puberty;
b) jsou příčetní;
c) spáchali čin dobrovolně;
bez ohledu na to, jestli jde o muslima, nemuslimského podřízeného islámského státu, nebo někoho, kdo opustil islám.
O-12.2
Pokud je pachatelem někdo, kdo byl schopen zůstat nevinný, pak je on nebo ona ukamenován k smrti (def: o-12.5), přičemž někdo, kdo byl schopen zůstat nevinný, znamená kdokoliv, kdo měl pohlavní vztah (A: nejméně jednou) se svým manželem nebo manželkou v platném manželství, je svobodný, dospělý a příčetný. Osoba není považována za schopnou zůstat nevinnou, pokud měla pohlavní styk pouze v manželství, které není platné, nebo byla v době styku před pubertou, nebo byla v době manželského styku nepříčetná a později nabyla před spácháním cizoložství příčetnosti.
Pokud je pachatel někdo, kdo nebyl schopen zůstat nevinný, pak je trestem bičování (def: o-12.5) sto ranami a vykázání do vzdálenosti nejméně 81 km/50 mil po dobu jednoho roku.
O-12.4
Trestán není někdo, kdo spáchá smilstvo, když řekne, že nevěděl, že je nezákonné, za předpokladu, že je to nový muslim, nebo pokud vyrostl v odlehlé (O: od islámských učenců) divočině, pokud ale nejde o tento případ, je taková osoba je potrestána.
O-12.5
Pachatel není bičován ve velkém horku nebo zimě, nebo když je nemocný a očekává se jeho uzdravení (dokud se neuzdraví), nebo v mešitě, nebo když je pachatelem těhotná žena, dokud neporodí a nezotaví se z porodních bolestí. Použitý bič by neměl být ani nový, ani starý a opotřebovaný, ale něco mezi tím. Pachatel není během bití natažen ani svázán (O: jeho ruce jsou ponechány volné na ochranu před ranami), nebo nahý (O: je mu nebo jí ponechán oblek po kotníky), a vykonavatel trestu nebije silně. Rozděluje rány mezi různé části těla a vyhýbá se životně důležitým částem a obličeji. Muž je bit vstoje; žena vsedě a zahalená (O: rouchem okolo ní). Pokud je pachatel vyhublý, nebo je nemocný a nejsou vyhlídky na zlepšení, pak je on nebo ona bit jedním palmovým listem nebo kusem oděvu.
O-12.6
Pokud je trestem ukamenování, pachatel je kamenován i za velkého horka nebo zimy, i když je nemocný a očekává se jeho uzdravení. Těhotná žena není kamenována, dokud neporodí a dítě není zajištěno mlékem jiné ženy.
O-9.0: Džihád
(O: Džihád znamená válku proti nemuslimům a je etymologicky odvozen od slova mudžahada, které znamená válku za ustanovení náboženství. A to je menší džihád. Pokud jde o větší džihád, jde o duchovní válku proti nižšímu já (nafs), což je důvod, proč prorok řekl, když se vrátil z džihádu,
“Vrátili jsme se z menšího džihádu k většímu džihádu”.
Posvátným základem pro džihád, který předchází koncensu učenců (def: b-7) jsou verše Koránu jako:
1- “Boj je vám předepsán” (Korán 2:216);
2- “Zabíjejte je, kdekoliv je najdete” (Korán 4:89);
3- “Bojujte proti modloslužebníkům jako jeden muž” (Korán 9:36);
a takové hadísy, jako ten zaznamenaný Bucharim a Muslimem, podle kterého prorok řekl:
“Bylo mi nařízeno bojovat proti lidem, dokud nedosvědčí, že není boha kromě Aláha a že Mohamed je Aláhovým poslem, nebudou vykonávat modlitby a platit zakat. Pokud to řeknou, zachránili přede mnou svojí krev a majetek, s výjimkou práv islámu nad nimi. A jejich konečné zúčtování bude s Aláhem”;
a v hadísu zaznamenaném Muslimem,
“Jít ráno nebo večer bojovat na stezce Aláhově je lepší, než celý svět a všechno v něm”.
Detaily ohledně džihádu lze najít v záznamech o prorokových vojenských výpravách, včetně jeho vlastních vojenských nájezdů a těch, na které poslal druhé. Ty první jsou ty, kterých se zúčastnil osobně, asi dvacet sedm (jiní říkají dvacet devět). Bojoval v osmi z nich a svojí vznešenou rukou zabil pouze jednoho člověka, Ubaje ibn Chalafa, a to v bitvě o Uhud. Na pozdější výpravy posílal bojovat druhé, zatímco zůstával v Medíně, a těch bylo čtyřicet sedm.)
O-9.1: Povinný charakter džihádu
Džihád je veřejnou povinností (def: c-3.2). Když se ho úspěšně účastní dostatek lidí, není pro ostatní povinný. (O: důkazem pro to je prorokův výrok:
“Ten, kdo poskytne vybavení vojákovi v džihádu sám provádí džihád”
a výrok Aláha nejvyššího:
“Nejsou si rovni ti věřící, kteří zůstali sedět doma - kromě těch, kdož jsou neschopní, s těmi, kdož usilovně bojují na stezce Boží majetkem svým i osobami svými. Bůh povýšil ty, kdož usilovně bojují majetkem svým i osobami svými, o stupeň výše než ty, kdož zůstali sedět doma. Všem Bůh přislíbil odměnu překrásnou” (Korán 4:95)
Pokud se nikdo z těch, kterých se to týká, neúčastní džihádu, a ten se neděje, pak každý, kdo si je vědom jeho povinnosti, je vinen hříchem, pokud měl možnost džihád provádět. V prorokových dobách byl džihád veřejnou povinností od jeho emigrace (hidžry) do Medíny. V následujících dobách jsou možné dva postoje k nemuslimům.
První je, když jsou ve svých vlastních zemích, a tom případě je džihád (def: O-9.8) veřejnou povinností, a o tom autor mluví, když říká, “Džihád je veřejnou povinností”, což je míněno pro muslimy a každý rok.
Druhý je, když nemuslimové napadnou muslimskou zemi, nebo zemi sousední, a v tom případě je džihád osobní povinností (def: c-3.2) pro obyvatele té země, kteří musí nemuslimy vyhnat jakkoliv mohou).
O-9.2
Džihád je osobní povinností všech, kteří jsou v bitevních šicích (A: a útěk je ohavným zločinem) (O: za předpokladu, že je člověk schopen bojovat. Pokud není, kvůli nemoci, nebo smrti koně, když není schopen bojovat pěšmo, nebo protože již nemá zbraň, pak je možné odejít. Je také možné odejít, když je nemuslimská armáda více než dvakrát větší než armáda muslimů).
O-9.3
Džihád je také (O: osobní) povinností pro každého (O: schopného se ho účastnit, ženu nebo muže, starého nebo mladého), když nepřítel muslimy obklíčil (O: ze všech stran, po vstupu na naše území, i když jde o zruinovanou zemi, divočinu, nebo hory, protože nemuslimské síly vstupující do muslimské země jsou vážnou záležitostí, která nemůže být ignorována a musí se setkat s úsilím a bojem za jejich vyhnání všemi možnými způsoby. To všechno pokud podmínky umožňují shromáždění (A: výše zmíněných) lidí, jejich zásobení a přípravu pro válku. Pokud to podmínky neumožňují, jako když nepřítel muslimy překonal tak, že nejsou schopní se zásobovat nebo připravit na válku, pak kdokoliv je nalezen nemuslimy a ví, že bude zabit, pokud bude chycen, má povinost se bránit všemi dostupnými způsoby. Když si ale není jistý, že bude zabit, což znamená, že může být a také nemusí a může být pouze vzat do zajetí, a ví, že bude zabit, pokud se nevzdá, pak se může buďto vzdát, nebo bojovat. Žena má také možnost volby mezi bojem a vzdáním se, pokud si je jistá, že nebude v případě chycení vystavena neslušnému činu. Pokud si není jistá, že bude před takovým činem v bezpečí, má povinnost bojovat a vzdání se není povolené).
O-9.4: Kdo má povinnost bojovat v džihádu
Ti, kteří jsou vyzváni (O: k účasti na džihádu, když je veřejnou povinností), jsou každý schopný muž, který dosáhl puberty a je příčetný.
O-9.5
Následující nemohou bojovat v džihádu:
1- Někdo zadlužený, pokud ho jeho věřitel nepustí;
2- nebo někdo s nejméně jedním muslimským rodičem, pokud nedostane jejich povolení;
pokud nejsou muslimové nepřítelem obklíčeni, pak je jim povoleno bojovat bez povolení.
O-9.6
Je nepřístojné vést vojenskou výpravu proti nepřátelským nemuslimům bez povolení Chalífy (A: ačkoliv pokud není žádný Chalífa (def: O-25), povolení není požadováno).
O-9.7
Muslimové nemohou hledat pomoc u nemuslimských spojenců, pokud nejsou muslimové výrazně přečísleni a spojenci mají k muslimům dobrou vůli.
O-9.8: Cíle džihádu
Chalífa (O-25) vede válku proti Židům, křesťanům a zoroastriáncům (N: za předpokladu, že je nejprve pozve k islámské víře a praxi, a pokud nepřijmou, vyzve je pak k životu pod společenským pořádkem islámu placením nemuslimské daně z hlavy (džizja, def: O-11.4) - což je významem její platby, nikoliv peníze samotné - zatímco zůstanou ve svém náboženství) (O: a válka pokračuje) dokud se nestanou muslimy, nebo nezaplatí nemuslimskou daň z hlavy (O: v souladu se slovem Aláha Nejvyššího:
“Bojujte proti těm, kdož nevěří v Boha a v den poslední a nezakazují to, co zakázal Bůh a Jeho posel, a kteří neuctívají náboženství pravdy, z těch, kterým se dostalo Písma dokud nedají poplatek přímo vlastní rukou, jsouce poníženi.” (Korán 9:29),
přičemž čas a doba pro to je před konečným příchodem Ježíše. Po jeho konečném příchodu od nich nebude přijato nic jiného než islám, protože vybírání daně z hlavy je platné pouze do Ježíšova příchodu, což je božsky zjevený zákon Mohamedův. Ježíšův příchod nebude znamenat zavedení jiného božsky zjeveného práva, protože ten bude vládnout zákonem Mohamedovým. Pokud jde o prorokův výrok
“Já jsem poslední, po mě nebude dalšího proroka”
to není v rozporu s konečným příchodem Ježíše, protože ten nebude vládnout podle Evangelií, ale jako následovník našeho proroka).
O-9.9
Chalífa bojuje proti všem ostatním lidem, dokud se nestanou muslimy (O: protože nejsou lidmi s Knihou, ani tak nejsou váženi, a není jim povoleno se usadit a platit daň z hlavy (džizju) (n: ačkoliv podle školy Hanáfi je lidem všech dalších náboženství, dokonce i modloslužebníkům, povoleno žít pod ochranou islámského státu, pokud su stanou muslimy, nebo souhlasí s placením daně z hlavy, a jedinou výjimkou jsou odpadlíci od islámu a modloslužebníci, kteří jsou Arabové, kteří nemají jinou volbu, než se stát muslimy (al-Hidaya sharh Bidaya al-mubtadi’ (y-21), 6.48-49)).
O-9.10: Pravidla války
Není povoleno (A: v džihádu) zabíjet ženy a děti, pokud nebojují proti muslimům. Stejně tak není povoleno zabíjet zvířata, pokud nejsou použita k jízdě do boje proti muslimům, nebo pokud jejich zabití nepomůže porážce nepřítele. Je povoleno zabíjet staré muže (O: starý muž (shaykh) znamená kdokoliv starší čtyřiceti let) a mnichy.
O-9.11
Je nezákonné zabíjet nemuslimy, kterým muslimové poskytli záruku ochrany (O: ať už jde o jednoho nemuslima nebo o více, pokud je jejich počet omezen, a jejich ochrana nepoškodí muslimy, jako když jsou to špehové), za předpokladu, že muslim, který je chrání, dosáhl puberty, je příčetný a činí tak dobrovolně (O: a není jejich zajatec nebo špeh).
O-9.12
Kdokoliv přijme islám dříve, než je zajat, nemůže být zabit, ani nemůže být zkonfiskován jeho majetek, ani nemohou být zajaty jeho děti.
O-9.13
Když je zajato dítě nebo žena, stávají se činem zajetí otroky, a ženino manželství je automaticky zrušeno.
O-9.14
Když je zajat dospělý muž, Chalífa (def: O-25) zváží zájmy (O: islámu a muslimů) a rozhodne mezi zajatcovou smrtí, otroctvím, propuštěním bez platby, nebo propuštěním výměnou za peníze nebo za muslimského zajatce drženého nepřítelem. Pokud se zajatec stane muslimem (O: dříve, než Chalífa vybere jednu ze čtyř možností), pak nemůže být zabit, a je zvolena jedna ze zbývajících tří možností.
O-9.15
Během džihádu je možné kácet stromy nepřítele a ničit jejich příbytky.
O-9.16: Příměří
(O: Pokud jde o smlouvy o příměří, autor je nezmiňuje. Podle Svatého práva znamená příměří mírovou smlouvu s nepřáteli islámu, která zahrnuje zastavení boje po určené období, ať už za platbu nebo za něco jiného. Posvátným základem pro ně jsou verše Koránu jako:
1- “Zproštění od Boha a posla Jeho pro ty z modloslužebníků, s nimiž jste uzavřeli úmluvu” (Korán 9:1);
2- “A budou-li ochotni k míru, buď k němu ochoten i ty” (Korán 8:61);
stejně jako smlouvy, které prorok uzavřel s Kurajšovci u Hudajbíje, jak zaznamenali Buchari a Muslim.
Příměří je povolené, nikoliv povinné. Jediný, kdo může uzavřít příměří, je muslimský vládce oblasti (nebo jeho zástupce) s částí nemuslimů v oblasti, nebo Chalífa (O-25) (nebo jeho zástupce). Když je uzavíráno s někým jiným, než s částí nemuslimů, nebo je uzavíráno se všemi z nich, nebo se všemi z určité oblasti, jako jsou Indie nebo Malá Asie, pak ho může uzavřít pouze Chalífa (nebo jeho zástupce), protože jde o záležitost nejzávažnějších důsledků, ať už globálně nebo v dané oblasti, a naše zájmy musejí být postaveny nad jejich, což je důvod, proč je lepší to za všech okolností ponechat na Chalífovi, nebo na někom, koho pověří zhodnocením zájmů v různých oblastech.
Uzavření příměří musí sloužit nějakému zájmu jinému, než je zachování statu quo.
Aláh Nejvyšší říká:
“Neochabujte a nevybízejte k míru, když máte převahu, vždyť Bůh je s vámi a On neošidí vás o dobré skutky vaše.” (Korán 47:35)
Zájmy, které ospravedlňují uzavření příměří, jsou věci jako slabost muslimů kvůli nedostatku lidí nebo materiálu, nebo naděje, že se nepřítel stane muslimem, neboť prorok uzavřel na čtyři měsíce příměří v roce, kdy byla osvobozena Mekka, se Sufjanem ibn Umajou v naději, že se stane muslimem, a on přijal islám dříve, než čas vypršel. Pokud jsou muslimové slabí, příměří může být uzavřeno na deset let, pokud je to nutné, neboť prorok uzavřel s Kurajšovci na tuto dobu příměří, jak zaznamenává Abu Dawud. Není povoleno ho uzavírat na delší než tuto dobu jinak, než prostřednictvím nových příměří, která netrvají déle než deset let.
Pravidla pro takové smlouvy lze odvodit z těch pro nemuslimskou daň z hlavy (def: O-11); konkrétně, pokud bylo uzavřeno platné příměří, nelze působit nemuslimům žádné škody, dokud příměří neskončí.)
April 26th, 2007 v 22:56
Chcem sa opytat ci by nebolo mozne aby prekladatel niekde zverejnil len samostatne titulky k filmu, alebo ci by sa neday niekde zohnat. Vlastnim DVD ale je len anglicky a chcel by som si ho pozriet. Velmi pekne dakujem.
April 26th, 2007 v 23:23
obsession.srt
April 27th, 2007 v 12:16
To Daniel: Ja v Londyne ziju teda resp.v Great London a davam mu tak 5let,kdy uz nezbude ani ten prekrasny Richmond…
Ale nemyslim si ze jde pouze jen o Londyn,barevni stacili uz “dobyt” kdejake vetsi anglicke mesto ve jmenu Blaira a multi-kulti.Samotni Anglicane pred nimi prchaji na venkov,kde uz je zase zacinaji stihat vychodoevropsti polaci…
Vite jak uz jsou nasrani? Ze jejich zemi zacinaji okupovat masy imigrantu? Neprinese to nic dobreho Anglicane uz ted vedou “studenou valku” proti imigrantum,odrazi se to i v kazdodennim zivote…
To islaminfo: Delate skvelou praci…Je pravda ze mnoho cechu by nedokazalo uverit jak extremne vyhrocene multi-kulti se prezentuje v Britanii.Dokud bych tu nevyjela a sama nezazivala multi-kulti na vlastni kuzi tak bych souhlasila s vetsinou ze vase stranky tak akorat nafukuji problem multikulturalismu…Protoze prece nezalezi na barve pleti…
Dnes po mnohaletych zkusenostech se nestydim rict ze na barve kuze zalezi a tento nazor mi vnukl do hlavy sam velky multikulturalismus…
April 27th, 2007 v 15:35
2 islaminfo: Este raz, DAKUJEM!
May 1st, 2007 v 19:24
Ahoj,
nevim jak ostatnim, ale me to pise “File is corrupted, seeking will be very slow”..cili soubor je poskozen a pujde pomalu..Jde normalni rychlosti, akorat je bez zvuku:o/..Stahoval jsem to dvakrat a porad to same..nevite co s tim? Nebo nejaky jiny odkaz? Dikys
May 1st, 2007 v 20:08
Přehrávejte VLC Playerem, odkaz na něj je výše v komentářích.
May 5th, 2007 v 12:31
Dobrý den!
Cítím vyjádřit uspokojení z toho, jakým civilizovaným způsobem (a nejkrásnějším ze všech, tj. argumentem) bylo smeteno Peterovo “NIE ČO ISLAM UROBIL ĽUĎOM, ALE ČO ĽUDIA UROBILI (Z) ISLAMU”. V naší společnosti existuje spousta takových výroků, které autorům mají dodat zdání intelektuála . Muslimy lituji. Někde tady bylo video, na kterém malá muslimská dívka vychvaluje hrdinsku mučednickou smrt svojí matky (rozuměj: zavraždění nevinných lidských bytostí při sebevražedném útoku) a vyjadřuje svou touhu kráčet v jejích stopách. Může být něco smutnějšího? Tak se ptám: NIE ČO ĽUDIA UROBILI (Z) ISLAMU, ALE ČO ISLAM UROBIL ĽUĎOM?
May 5th, 2007 v 18:36
2 citizen:
)
http://info.pravdaoislamu.cz/wp-content/uploads/2006/08/submissionpart1_subs.flv
(pokud je to nevhod, prosím islaminfo o smazání tohoto postu
May 25th, 2007 v 9:02
Velmi dobrý dokument !!! Hrozba islamismu je skoro za dveřmi otázku je jestli má být zapadní svět, tak benevolentní k přistěhovalcům se zamí středního východu.
May 25th, 2007 v 23:42
Hlavním problémem není Islám sám o sobě! Zkuste se na věc podívat i z druhé strany! Opravdu si myslíte, že způsob boje s terorismem, který vede Západní svět v čele s USA je správný? Neřikám že Západ za všechno může, ale proč dáváme muslimům podněty k jejich nenávisti? Proč se s těmito lidmi více nekomunikuje? Pro Amerického prezidenta by nebyl žádný problém, uspořádat samit s Islámskými představiteli. Proč se jim nepomůže více po ekonomické stránce? nemám tím na mysli určitou humanitární pomoc nebo tak podobně, ale myslím tím, pomoct jejich ekonomice, to je ta správná cesta, my jim musíme pomoct a ne na jejich země uvalovat sankce jak se to děje např. v případě KLDR! My jsme v podstatě ti, kteří tvoří jejich propagandu, ne oni, oni ji dají jen do hromady a přikrášlí, ale základ jim děláme my! Jediný, na co se USA zmohly v případě KLDR byly ekonomické sankce, ale to lidem nepomůže, my s nima musíme mluvit a ukázat jim že jim chceme pomoct, jak to např. v nedávné době udělala Česká Republika, protože dojednali v KLDR výrobu vozů Tatra pro jejich Armádu. To je to, co jejich lidu pomůže, dali jsme jim práci a ti lidé, si budou moci také za to něco koupit, narozdíl od sankcí, které jim jen braly! Musíme změnit celosvětovou politiku a uvědomit si, že nikdo není víc, než ostatní!
May 26th, 2007 v 0:23
Danieli F, copak jste nečetl Korán? Nestudoval jste snad Sunu? copak jste nepochopil, že muslim NEPOTŘEBUJE jiný podnět pro nenávist než páteční kázání a svou výchovu? Nerazegistroval jste, že muslimské oběti MUSLIMSKÝCH akcí jsou o ŘÁDY vyšší, než muslimské oběti nemuslimských? Nevšiml jste si, že muslimské národy jsou schopné se vzájemně napadat a vyhlazovat i svoje vlastní obyvatelstvo chemickými zbraněmi? Neslyšel jste nic o tom, že třeba Darfur je o vyhlazování - o GENOCIDĚ - černých (podřadných) muslimů těmi vznešenými? Jakou potřebovali od západu pomoc v propagandě, když začali vyvražďovat oponenty před 1400 lety? Jakou potřebovali pomoc, když vraždili desítky milionů lidí v Indii? Byla bitva před Vídní naše západní vina? Nebo jak se tam dostali? Myslíte si, že jsou agresivní jen proto, že je nemáme rádi? Pochopil jste, ve kterém období agresivní nebyli? Za celou historii islámu to bylo prakticky jen úplně na začátku, když Mohamed ještě neměl moc, a pak v době, kdy dostali od Evropanů na frak. Myslíte si, že vraždění dětí, učitelů, rolníků buddhistů v Thajsku je reakce muslimů na to, že západ je na ně ošklivý? Proboha nejdřív studujte a pak se ozvěte, ať nevypadáte jako úplný blbec. Na pravé straně máte obrázek dvou knih, které stojí za přečtení. A nezapoměňte na ten Korán a hadísy.
A mimochodem, podle islámu nemáte pravdu, když tvrdíte, že nikdo není víc, než ostatní. Muslim je vždycky víc než kafír. A navíc muslimský muž je dvakrát víc než žena. Přeju Vám pěkný multikulturní sen.
May 26th, 2007 v 0:37
A KLDR jako příklad uvádět - to jste zajisté myslel jako vtip! Nedochází vám, že KLDR hladoví ABY jejich armáda mohla být jedna z největších na světě? Myslíte, že pomoc jejich armádě je pomoc lidem? Podle této logiky by nejlepší pomocí KLDR bylo dovézt jim pár raket s jadernými hlavicemi, protože až smetou Jižní Koreu (jednou už jim to OSN zatrhlo, nepamatujete si pusanský perimetr?) a zpopelní Japonsko, možná snad taky budou ochotni dát svým lidem najíst, že? Ale no nic, to byste musel studovat ještě další materiály. Aspoň ten Korán si pozorně přečtěte a nezapomeňte, že je stále platný a že tam funguje abrogace.
May 30th, 2007 v 18:05
Vážení přátelé, připadá mi to jako diskuze v hospodě(zatím). Lidstvo je předurčeno k sebezničení a tohle je jen jedna z cest, kterou se může vydat. Osobně bych chtěl vidět, jan sem letí kometa a všichni soudruzi, kapitalisti a islamisti zalejzaj do sklepa. Blíží se konec civilizace a nic s tím neuděláme. A toto je jen optimistické povzdechnutí…
May 30th, 2007 v 18:27
Celej ten islamskej cirkus vyhnat na arabskej poloostrov,izolovat ho a pak pouze dohlenout na to aby tekla ropa.Muj nazor
May 30th, 2007 v 18:47
Proč zde není umístěn detailní rozbor útoků na WTC? Ten ukazuje úplně něco jinýho než co nám doposud vláda USA v čele s Georgem Bushem cpe do hlavy…
May 30th, 2007 v 18:53
2 Aesop: Muzete byt konkretni, prosim? Asi mi neco uslo… Ze by na hlasovych zaznamech z unesenych letadel atentatnici rikali ”Pochvalen bud Jezis Kristus”?
Nebo konspirace CIA?
May 30th, 2007 v 19:04
Spíš propaganda na zakázku vlády USA než dokument…
May 30th, 2007 v 21:05
Každá raketa poslaná na islám, která mine cíl, je nenahraditelnou škodou
May 30th, 2007 v 21:21
jen zářný obraz toho že za vše mužou pábíčkáři ať západní nebo východní………….téměř všechny války po tisíc let byly vedeny kvůli náboženstí
a vůlí jedné skupiny vnutit jiné skupině svoje přesvědčení ať po dobrém nebo zlém………..a touze po nadvládě a majetku tech druhých …….
pokud jsem věřící mohu věřit podle svého převědčení možností a svého názoru a jakmile to začnu někomu vnucovat (hurá na indiány budou znich křestané,nebo inkvizice o tom se mlčí a jiné povedené kousky církve o tom se mlčí, ted je v modě teoror a islám) já myslím že si ani východ se západem nemá co vyčítat obojí je stejná sorta (to i komunisti s těma 40 rokama jsou proti nim přizdisráči), jediný rozdíl je asi v tom za v erropě a okolí to proběhlo jen s vidlema,cepama,někaký neč a někoho pomučit a upálit ……ruku na srdce představte si že by inkvizitor měl kulomet a C4?
dost průser jaká by byl rozdíl mezi mím a dnešním teroristou? asi né moc velký ………….myslím že je to jen v lidech jak se nechají ovládat a nakukat si hovadiny…….když je jen 10% muslimů těch teroristů jak se píše a škodí těm 90% tak proč s tím něco neudělat?
May 30th, 2007 v 22:02
Aesope, na těchto stránkách se věnujeme islámu. Pokud jste přesvědčen, že 9/11 souvisí s agresivitou toho učení, pak chápu, že tu chcete rozbor. Ale pokud jste přesvědčen, že to byla americká konspirace, pak váš požadavek je úplně mimo zaměření webu, víte? A mimochodem, rozborů jsem pročítal dost, včetně odborných zpráv o statice ocelových konstrukcí a vlivu vyšších teplot na pevnost materiálů. Pokud se seznámíte s fakty, zjistíte, že ve věcech 9/11 moc místa na konspirační teorie není.
May 30th, 2007 v 22:09
Veškerá ideologie presentovaná a šířená skupinou lidí prostřednictvím násilí je prohnilá a zločiná. Rozhodně by nemela být nijak tolerována. Ted nepíšu pouze o muslimech. Jde například komunismus, fašismus ale pozor i křesťanstní. Uvědome si ja se chovali křesťané před 300 a více lety. Bylo to obyčení vrazi a hrdložezové, dnešní extémní islám se chová velmi podobně. Islám je oproti křesťanství mladší přibližně právě o těch 300 let. je to snad náhoda, nebo přirozený vývoj ideologie. Zřejmě ne, komunisté a fašisté zvládli teror podstatně rychleji.
Nejsem zastáncem žádného náboženství, žádné ideologie a souhlasím s výrokem že “svoboda jedince končí tak kde začíná svoboda druhého”.
Co s tím můžeme dělat?! Nevím, snad žít podle zásad slušného člověka dle svědomí a přemýšlet o tom jak se s námi snaží mocní manipulovat.
PS: Jen tak na okraj, podívejme se na krvavou rivalitu mezi katolíky a protestanty. To je jev který nedokážu pochopit.
May 30th, 2007 v 22:27
Nepochopili jste jedno, to že nebudou útočit jenom naturalizovaní muslimové, ale hlavně ti kdo konvertovali k Islámu a co je nejhorší budou ( nebo již jsou) to občané jednotlivých ” západních států”. Demokratické stát si vůbec neuvědomuje, že na něho bude útočeno z jeho území a útočníky budou jeho občané. Zatím v ČR muslimové zřizují školy pro výklad Koránu (mimochodem v Evropě slouží jako rekrutační střediska k získávání bojovníků), je snaha o vytvoření vlastních mešit a pod. Máme jediné štěstí, že je ČR braná jako “odpočinkové” území pro jednotlivé radikály a skupiny. Zde se získává veškerá logistická podpora - hlavně peníze, které jsou upotřebeny v následných bojových operacích radikálů. A hlavně - muslim má povinnost šířit víru a když to nejde slovem, půjde to mečem. To prostě tak je a bude. Až si tohle pseudohumanisté uvědomí bude už možná pozdě.
May 31st, 2007 v 0:07
skvelej dokument. clovek by neveril, ze je situace tak vazna. krizaci asi vedeli, proc delat vsechny ty krizacky vypravy. meli je zlikvidovat uz tenkrat a byl by od nich pokoj. misto toho akorat delaj bordel a stezujou si, jak sou hrozne diskriminovany. vubec se nedivim tomu, ze je na vzestupu tolik extremne pravicovejch stran, ktery proti tomu chtej bojovat. snad se jednou zmeni zakony a ustava a posleme je vsechny tam, odkud prisli. nic proti normalnim arabasum, ale clovek si nikdy nemuze bejt jistej, jestli nahodou neni v nejaky extremistycky sekte, ktera vam dala do busu igelitku s plastickou trhavinou…
May 31st, 2007 v 14:45
tak me jen napada, ze se za ten primitivni vrazedny dobytek ktery se na Alaha odvolava, Alah musi strasne stydet a jestli opravdu existuje je urcite jeste vice potresta, nez uz to udelal. Oni uz trpi nenavisti, pocitem malocennosti a nekonecnou blbosti. Jak je tohle, co jsem v tom filmu videla vubec mozny? No proste to me chybi slova a jen se mohu opakovat : dobytek, ale ne svine nebo kravy a tak podobne - ty nechci srovnanim urazet, ale nejaky jiny druh dobytka - ten co je v tom filmu halt videt. Hruza!!!
May 31st, 2007 v 20:54
AIST - křizáci neměli ani náhodou šanci je zlikvidovat a skoro všechny křižácké výpravy byly z vojenského hlediska propadák. A “extrémně pravicové” strany většinou nijak zvlášť s islámem nebojují, naopak “pravicoví extrémisti” mají docela blízko ke konverzím…
May 31st, 2007 v 23:38
Tree Ardy - co vim, tak treba ve francii, kde je situace jedna z nejkritictejsich, tak tam to zacina byt relativne kriticka a z toho duvodu se tam zacinaji rozmahat extremne pravicove strany, krere vsechny tyto “problematicke” zivly chteji vratit tam kam patri a nebo je jinak zlikvidovat. kazdopadne je ve francii nechtej…
June 4th, 2007 v 21:41
To Bush může za další vlnu zbrojení STUDENOU VÁLKU.
V totalitních státech v kterých není žádná demokracie rozhodují lidi ve vládě bez ohledu na to co si přeje většina lidí ve státě - RADAR ZDE POSTAVÍME A ŽÁDNÉ REFERENDUM NEBUDE HEHE !!!!
USA osvobodila Irák a nastolila demokracií,nevěříte?Tak se podívejte :
http://www.albasrah.net/images/falluja/index.htm
June 5th, 2007 v 6:53
Tentoraz velmi zazlievam redakcii, ze do nadpisu uviedla “radikalneho”, to akoby existoval este “neradikalny” islam a ten ako by bol dobry. Redakcia tym popiera vsetko, o co sa tymito webovymi strankami snazi. A ani o tom len nevie…
June 5th, 2007 v 8:06
Viacerý tu porovnávali správanie sa islámu a správanie sa kresťanstva v minulosti. Avšak! Zoberte su učenie kresťanstva a prídete nato, že inkvizícia, alebo nútenie ľudí konvertovať na kresťanstvo priamo porušujú pravidlá kresťanstva. Naviac, je hlúpe porovnávať moslimské vyvražďovanie Indov (viac, než 80 000 000 mŕtvych) a inkvizíciu, ktorá mala na svedomí “len” desťtisíce mŕtvych (nie milióny, ako to mnohý tvrdia).